Pozycjonowanie lokalne

W wielu branżach najbardziej opłacalną formą pozycjonowania jest SEO Lokalne. Dla przykładu okuliście czy weterynarzowi najbardziej zależy na opanowaniu pobliskich obszarów w większym mieście i okolicach, zbudowanie świadomości swojej marki. Takie działania pozwolą zapełnić terminarz oraz przyniosą zysk firmie. Jeśli działalność ma się dalej rozwijać, to zazwyczaj kolejne oddziały są otwierane w innych miastach i ponownie wykorzystuje się pozycjonowanie lokalne do opanowania nowych terenów. Globalne zwiększanie widoczności na frazę weterynarz nie przyniesie efektów, bowiem każdy szuka usług na swoim terenie wpisując np. weterynarz Kraków czy weterynarz Warszawa.



icp-local-seo

Proces Pozycjonowania Lokalnego

Zobacz jakie działania podejmujemy, aby wypromować Twój biznes na rynku lokalnym.


SŁOWA KLUCZOWE

ANALIZA MIAST

ANALIZA KONKURENCJI

OPTYMALIZAJCA STRONY

LINK BUILDING

ANALIZA DZIAŁAŃ



Co jest ważne w pozycjonowaniu lokalnym?



Pozycjonowanie lokalne – co warto wiedzieć?

Przy pozycjonowaniu lokalnym istotne jest założenie zoptymalizowanej wizytówki w Google Moja Firma. Nie tylko usprawni ona zwiększanie widoczności na słowach lokalnych, ale także nasza firma zacznie pojawiać się na Google Maps, a dodatkowo zyskujemy szanse na pojawienie się w specjalnym box’ie, który przy niektórych frazach pojawia się nad wynikami organicznymi. Warto także zoptymalizować stronę dodając w meta znacznikach, tekście czy nagłówkach nazwę większego miasta, na które będzie pozycjonowana strona.

Wyceń Pozycjonowanie Lokalne

px-sn04


ser-p-l1


Zdominuj rynek lokalny – kampanie Adwords

Jeśli chcesz całkowicie zdominować swój rynek lokalny, to powinieneś także zainwestować w kampanie Adwords. Prawdopodobnie Twoja konkurencja już teraz wyświetla się na płatnych reklamach i zbiera klientów. Jeżeli chcesz być najlepszy, to powinieneś się pojawiać nie tylko na pierwszym miejscu w wynikach organicznych, ale również w Adwordsach. Nie pozwól konkurencji odebrać sobie klientów!

Czytaj więcej o Adwords


WyceńPozycjonowanie Lokalne


Prześlij nam:

  1. adres strony
  2. branże w jakiej działasz
  3. miasto, na obszarze którego chciałbyś pozyskiwać klientów
  4. usługi, jakie chciałbyś wykorzystać w marketingu

Niezwłocznie prześlemy Ci odpowiedź wraz z niezobowiązującą wyceną.



CzekamyNa Twoją Wiadomość


Imię/Nazwa firmy*

Telefon*

Email*

Adres strony

Wiadomość