Merytoryczne i napisane pod SEO
Opisy produktowe
Wiele firm cierpi na brak opisów produktowych w sklepie lub na ich liczne duplikaty. Unikalne opisy produktów nie tylko zwiększają zaufanie do sklepu, ale również są kluczowym elementem przy pozycjonowaniu. Jeśli nie masz czasu na ich realizację, to zleć to nam, oferujemy tworzenie opisów produktów zgodnych z SEO i przyjaznych dla użytkowników sklepu.

Jak wygląda współpraca?
Krok po kroku
Krok 01
Skontaktuj się z nami
Opisz nam dokładnie przedmiot Twojego zamówienia.
Krok 03
Korekta treści
Przygotowane teksty przechodzą weryfikację korektora, aby zapewnić klientowi jak najwyższą jakość.
Krok 02
Rozliczenie i realizacja
Nasi doradcy przedstawią Ci ofertę, a w momencie akceptacji rozliczamy kwotę i rozpoczynamy prace.
Krok 04
Przekazanie materiałów
Gdy wszystko mamy gotowe i sprawdzone, teksty są przesyłane do naszego partnera.
Copywriterów
w zespole
Napisanych
artykułów
Za znaki
25 zł netto
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Za słowa
60 zł netto
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Za słowa
95 zł netto
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Tworzenie opisów produktów
Wiele sklepów kompletnie nie przywiązuje uwagi do opisów produktów na swoim sklepie. Administratorzy kopiują opisy z hurtowni, duplikują je na stronie lub kompletnie ich nie wstawiają. Jest to duży błąd. Zduplikowane treści lub ich brak nie tylko niekorzystnie wpływają na odbiór klienta, ale również znacząco obniżają widoczność strony w Google.
Nie masz czasu na tworzenie opisów produktów dla swojego sklepu? Zleć to zadanie nam. Dostarczymy Ci opisy produktowe zoptymalizowane pod pozycjonowanie, a zarazem przyjazne dla użytkowników sklepu.
Tworzenie opisów produktów – jak powinien wyglądać odpowiedni opis produktu?
Długość opisu produktowego powinna wynosić minimum 150 słów. Oczywiście przed stworzeniem tekstu musimy się zastanowić pod jaką frazę będzie pozycjonowany dany produkt, aby przy pisaniu skupić się właśnie na tym słowie kluczowym. Nie ma złotego środka jeśli chodzi o natężenie słów kluczowych w opisie, ale przyjmuje się, że powinno być to 1 zdanie na 3 – 4 zdania. Istotne jest również, aby nie stworzyć opisu produktu zbyt sztucznego. Musimy pamiętać, że jest on wdrażany nie tylko dla robotów Google, ale również dla użytkowników sklepu. Dlatego powinien być czytelny, merytoryczny i ciekawy. Takie właśnie opisy produktów otrzymasz korzystając z naszych usług.
Tworzenie opisów produktów – unikalne, dostosowane pod SEO i ciekawe dla odbiorcy, zapraszamy do współpracy.
Zrób pierwszy krok