Dane kontaktowe
Cechowa 51/26, 30-614 Kraków
kontakt@seoheroes.pl
+48 509 334 589
Godziny pracy
Pon - Pt: 8:00 - 17:00
Sob - Ndz: Zamknięte

Merytoryczne i napisane pod SEO

Opisy produktowe

Wiele firm cierpi na brak opisów produktowych w sklepie lub na ich liczne duplikaty. Unikalne opisy produktów nie tylko zwiększają zaufanie do sklepu, ale również są kluczowym elementem przy pozycjonowaniu. Jeśli nie masz czasu na ich realizację, to zleć to nam, oferujemy tworzenie opisów produktów zgodnych z SEO i przyjaznych dla użytkowników sklepu.

Jak wygląda współpraca?

Krok po kroku

Krok 01

Skontaktuj się z nami

Opisz nam dokładnie przedmiot Twojego zamówienia.

Krok 03

Korekta treści

Przygotowane teksty przechodzą weryfikację korektora, aby zapewnić klientowi jak najwyższą jakość.

Krok 02

Rozliczenie i realizacja

Nasi doradcy przedstawią Ci ofertę, a w momencie akceptacji rozliczamy kwotę i rozpoczynamy prace.

Krok 04

Przekazanie materiałów

Gdy wszystko mamy gotowe i sprawdzone, teksty są przesyłane do naszego partnera.

0
Copywriterów
w zespole
0 +
Napisanych
artykułów

Za znaki

25 zł netto


1000 znaków

Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia

Za słowa

60 zł netto


za 300 słów

Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia

Za słowa

95 zł netto


za 500 słów

Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia

Tworzenie opisów produktów

Wiele sklepów kompletnie nie przywiązuje uwagi do opisów produktów na swoim sklepie. Administratorzy kopiują opisy z hurtowni, duplikują je na stronie lub kompletnie ich nie wstawiają. Jest to duży błąd. Zduplikowane treści lub ich brak nie tylko niekorzystnie wpływają na odbiór klienta, ale również znacząco obniżają widoczność strony w Google.

Nie masz czasu na tworzenie opisów produktów dla swojego sklepu? Zleć to zadanie nam. Dostarczymy Ci opisy produktowe zoptymalizowane pod pozycjonowanie, a zarazem przyjazne dla użytkowników sklepu.

Długość opisu produktowego powinna wynosić minimum 150 słów. Oczywiście przed stworzeniem tekstu musimy się zastanowić pod jaką frazę będzie pozycjonowany dany produkt, aby przy pisaniu skupić się właśnie na tym słowie kluczowym. Nie ma złotego środka jeśli chodzi o natężenie słów kluczowych w opisie, ale przyjmuje się, że powinno być to 1 zdanie na 3 – 4 zdania. Istotne jest również, aby nie stworzyć opisu produktu zbyt sztucznego. Musimy pamiętać, że jest on wdrażany nie tylko dla robotów Google, ale również dla użytkowników sklepu. Dlatego powinien być czytelny, merytoryczny i ciekawy. Takie właśnie opisy produktów otrzymasz korzystając z naszych usług.

Tworzenie opisów produktów – unikalne, dostosowane pod SEO i ciekawe dla odbiorcy, zapraszamy do współpracy.

Zrób pierwszy krok

Rozpocznij współpracę z naszą agencją

    Ta strona internetowa przechowuje pliki cookie na komputerze użytkownika. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.