Kompleksowe wsparcie od A do Z
Prowadzenie kampanii Google Ads
Kompleksowo zajmujemy się kontami Google Ads prowadząc skuteczne kampanie sponsorowane zarówno dla mniejszych klientów (budżety do kilku tysięcy zł netto), jak i większych e-Commerce (budżety ponad 100 tys. zł netto).
- Kampanie elastyczne
- Kampanie produktowe
- Kampanie Performance
- Remarketing / Remarketing Dynamiczny
- Kampanie Display
- Kampanie CSS
- Kampanie Video
- Kampanie Aplikacji
- Kampanie Lokalne

Kampanie Google Ads prowadzą setki agencji
Co wyróżnia usługi SEOHeroes?
01.
Kontakt i komunikacja z klientem
Komunikacja jest bardzo istotna w procesie e-Marketingu. Jednak wiele firm o tym zapomina i pojawiają się takie problemy jak: przerzucanie tematu z rąk do rąk, agencja nic nie robi, ponieważ klient opłaca faktury i nie daje żadnego feedbacku, agencja promuje stronę na słowa, które nie są wartościowe dla klienta, klient nie wie jak prowadzone są działania, ponieważ dostaje ogólne raporty, z których nic nie wynika. W SEOHeroes dbamy o odpowiednią komunikację, omawianie celów i sukcesów, a także planów związanych z okresowymi akcjami firmy lub nowymi gałęziami działalności.
04.
Dane o użytkownikach przekładające się na skuteczność
W ramach Google Ads zbieramy wiele danych, które kolejno pozwalają nam ulepszać prowadzone reklamy sponsorowane – podwyższać poziom konwersji. Wiemy, którzy użytkownicy wchodzili na stronę 7 dni temu, 30 dni temu, a którzy kilka miesięcy temu. Wiemy kto odwiedzał konkretne kategorie w sklepie, kto doszedł do koszyka, ale go porzucił, a kto jest naszym stałym klientem. Wiemy kto dokonywał konwersji, kto kontaktował się przez formularz, a kto klikał w telefon. Kolejno wszystkie te dane wykorzystujemy w sygnałach w reklamie Performance, w remarketingu czy budując spersonalizowane reklamy dla stałych klientów.
02.
Kompleksowa obsługa - również techniczna
Wiele agencji posiada wewnętrznie wyłącznie działy e-Marketingowe, bez profesjonalnych programistów. Jest to duże utrudnienie w prowadzeniu tego typu kampanii. Google Ads, to nie tylko konfiguracja platformy Google, ale również odpowiednie podpięcie analityki, tagów konwersji czy list remarketingowych. Bez tego kampanie nie będą skuteczne. W SEOHeroes otrzymujesz kompleksowe wsparcie. Poza przeprowadzeniem skutecznej kampanii, zajmiemy się kwestiami technicznymi, tak aby zbierać wszystkie potrzebne dane, a Twoja kampania z miesiąca na miesiąc działała coraz lepiej.
05.
Analityka, aby uzyskiwać wyznaczone cele
Podczas wywiadu z klientem ustalamy, jaki poziom zwrotu z inwestycji jest dla niego satysfakcjonujący i jakie ma oczekiwania względem kampanii. Każda firma posiada własne marże na usługach czy produktach, inne cele reklamowe czy finansowe. Dla jednej działaności ROAS na poziomie 400% będzie zadowalający, a inna firma uzyska opłacalność przy ROASie na poziomie 600%. Dlatego bardzo ważne jest ustalenie celów, a nie prowadzenie kampanii zupełnie w ciemno, co niestety często ma miejsce.
03.
Nie idziemy na łatwiznę
Google Ads proponuje wiele automatyzacji i ułatwień, które zmniejszają nakład pracy przy prowadzeniu / tworzeniu kampanii. Jednak nie dadzą nam one nigdy pełnej skuteczności. Nasi specjaliści nigdy nie idą na łatwiznę wyklikując podstawowe dane, które dadzą nam “jakąś” konwersję. Klient płaci za profesjonalne usługi i takie mu oferujemy. Dlatego prowadzone przez nas konta reklamowe rozwijają się dynamicznie, optymalizacja odbywa się na podstawie różnych testów i wniosków wyciąganych z kampanii, czego nie da się osiągnąć bazując wyłącznie na podstawowych ustawieniach.
06.
Elastyczność współpracy
Kierując się zasadą Win – Win, o której możesz poczytać w dziale O Agencji, nie wiążemy klienta długimi umowami. Unikamy toksycznych relacji, gdzie firma każe płacić klientowi przez pół roku, ponieważ ten podpisał taką umowę. Cenimy sobie partnerskie relacje, gdzie obie strony są zadowolone i działają, aby osiągać efekty. Jeśli natomiast klient zadowolonego powodu będzie chciał zakończyć współpracę, to obowiązuje go wyłącznie 1-miesięczny okres wypowiedzenia. Utrzymujemy klientów przez lata wynikami, a nie dokumentami.
Prowadzonych
kont Ads
Generowanych
kliknięć dziennie
Cennik Google Ads
Zobacz jak wygląda koszt prowadzenia kampanii Google Ads
Budżet do 2500 zł netto
Koszt obsługi: 400 zł netto
+ 500 zł netto jednorazowo za zbudowanie kampanii
Przygotowanie
- Wywiad z klientem
- Zbudowanie strategii
- Keywords Research
- Prywatny opiekun
- Podpięcie tagów konwersji
- Podpięcie kodu remarketingowego
- Zbudowanie wstepnej Black Listy
Budowa kampanii
- Skonfigurowanie ustawień kampanii
- Opracowanie form reklamowych
- Zbudowanie rozszerzeń reklamowych
- Ustawienie wyświetlnia względem urządzeń
- Zbudowanie grup dla fraz Exact i Broad
- Zbudowanie list remarketingowych
- Ustawienie optymalnych stawek CPC
- Ustawienie zabudżetowania
- Aktywacja kampanii
Stała optymalizacja kampanii
- Rozbudowywanie Black List
- Dodawanie nowych słów kluczowych
- Odrzucanie nieskutecznych fraz
- Modyfikowanie form reklamowych
- Optymalizacja stawek CPC
- Kontrola nad potencjalnymi problemami w kampaniach
- Dokonywanie zmian na życzenie klienta
Ogólne
- Raportowanie działań na koniec miesiąca lub przy zakończeniu budżetu
- Wsparcie merytoryczne & konsultacje ze specjalistą Google Ads
- Umowa na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem
Budżet do 5000 zł netto
Koszt obsługi: 800 zł netto
+ 750 zł netto jednorazowo za zbudowanie kampanii
Przygotowanie
- Wywiad z klientem
- Zbudowanie strategii
- Keywords Research
- Prywatny opiekun
- Podpięcie tagów konwersji
- Podpięcie kodu remarketingowego
- Zbudowanie wstepnej Black Listy
Budowa kampanii
- Skonfigurowanie ustawień kampanii
- Opracowanie form reklamowych
- Zbudowanie rozszerzeń reklamowych
- Ustawienie wyświetlnia względem urządzeń
- Zbudowanie grup dla fraz Exact i Broad
- Zbudowanie list remarketingowych
- Ustawienie optymalnych stawek CPC
- Ustawienie zabudżetowania
- Aktywacja kampanii
Stała optymalizacja kampanii
- Rozbudowywanie Black List
- Dodawanie nowych słów kluczowych
- Odrzucanie nieskutecznych fraz
- Modyfikowanie form reklamowych
- Optymalizacja stawek CPC
- Kontrola nad potencjalnymi problemami w kampaniach
- Dokonywanie zmian na życzenie klienta
Ogólne
- Raportowanie działań na koniec miesiąca lub przy zakończeniu budżetu
- Wsparcie merytoryczne & konsultacje ze specjalistą Google Ads
- Umowa na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem
Budżet do 15 000 zł netto
Koszt obsługi: 1700 zł netto
+ 1200 zł netto jednorazowo za zbudowanie kampanii
Przygotowanie
- Wywiad z klientem
- Zbudowanie strategii
- Keywords Research
- Prywatny opiekun
- Podpięcie tagów konwersji
- Podpięcie kodu remarketingowego
- Zbudowanie wstepnej Black Listy
Budowa kampanii
- Skonfigurowanie ustawień kampanii
- Opracowanie form reklamowych
- Zbudowanie rozszerzeń reklamowych
- Ustawienie wyświetlnia względem urządzeń
- Zbudowanie grup dla fraz Exact i Broad
- Zbudowanie list remarketingowych
- Ustawienie optymalnych stawek CPC
- Ustawienie zabudżetowania
- Aktywacja kampanii
Stała optymalizacja kampanii
- Rozbudowywanie Black List
- Dodawanie nowych słów kluczowych
- Odrzucanie nieskutecznych fraz
- Modyfikowanie form reklamowych
- Optymalizacja stawek CPC
- Kontrola nad potencjalnymi problemami w kampaniach
- Dokonywanie zmian na życzenie klienta
Ogólne
- Raportowanie działań na koniec miesiąca lub przy zakończeniu budżetu
- Wsparcie merytoryczne & konsultacje ze specjalistą Google Ads
- Umowa na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem
Budżet do 30 000 zł netto
Koszt obsługi: 3000 zł netto
+ 2500 zł netto jednorazowo za zbudowanie kampanii
Przygotowanie
- Wywiad z klientem
- Zbudowanie strategii
- Keywords Research
- Prywatny opiekun
- Podpięcie tagów konwersji
- Podpięcie kodu remarketingowego
- Zbudowanie wstepnej Black Listy
Budowa kampanii
- Skonfigurowanie ustawień kampanii
- Opracowanie form reklamowych
- Zbudowanie rozszerzeń reklamowych
- Ustawienie wyświetlnia względem urządzeń
- Zbudowanie grup dla fraz Exact i Broad
- Zbudowanie list remarketingowych
- Ustawienie optymalnych stawek CPC
- Ustawienie zabudżetowania
- Aktywacja kampanii
Stała optymalizacja kampanii
- Rozbudowywanie Black List
- Dodawanie nowych słów kluczowych
- Odrzucanie nieskutecznych fraz
- Modyfikowanie form reklamowych
- Optymalizacja stawek CPC
- Kontrola nad potencjalnymi problemami w kampaniach
- Dokonywanie zmian na życzenie klienta
Ogólne
- Raportowanie działań na koniec miesiąca lub przy zakończeniu budżetu
- Wsparcie merytoryczne & konsultacje ze specjalistą Google Ads
- Umowa na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem
Zrób pierwszy krok