Zoptymalizowane pod pozycjonowanie
Opisy kategorii
Unikalne opisy kategorii to często niedoceniany element w sklepach internetowych. Jest to błędem, ponieważ jest to podstawa do uzyskania wysokich wyników w pozycjonowaniu strony. Dlatego też serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług – tworzenie opisów kategorii.

Jak wygląda współpraca?
Krok po kroku
Krok 01
Skontaktuj się z nami
Opisz nam dokładnie przedmiot Twojego zamówienia.
Krok 03
Korekta treści
Przygotowane teksty przechodzą weryfikację korektora, aby zapewnić klientowi jak najwyższą jakość.
Krok 02
Rozliczenie i realizacja
Nasi doradcy przedstawią Ci ofertę, a w momencie akceptacji rozliczamy kwotę i rozpoczynamy prace.
Krok 04
Przekazanie materiałów
Gdy wszystko mamy gotowe i sprawdzone, teksty są przesyłane do naszego partnera.
Copywriterów
w zespole
Napisanych
artykułów
Za znaki
25 zł netto
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Za słowa
60 zł netto
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Za słowa
95 zł netto
Dostarczenie sformatowanych materiałów tekstowych gotowych do wstawienia
Tworzenie opisów kategorii
Podobnie jak w przypadku opisów, administratorzy / właściciele sklepów lekceważą potencjał jaki drzemie w unikalnych opisach kategorii w sklepie. Wdrażając odpowiednio zoptymalizowane opisy kategorii produktów można nie tylko poprawić sprzedaż w sklepie, ale również znacząco zwiększyć swoje pozycje organiczne w wyszukiwarce Google. Dlatego też unikalne opisy kategorii powinny być dla każdego właściciela sklepu obowiązkiem do wdrożenia.
Wszystkich zainteresowanych stworzeniem opisów kategorii w naszej firmie serdecznie zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Przedstawimy kosztorys i szczegóły współpracy.
Tworzenie opisów kategorii – jak powinien wyglądać poprawny opis?
Opis kategorii powinien mieć przynajmniej 150 słów długości. Można go zamieścić w różnych miejscach strony, ale najbardziej zalecamy zamieszczenie go nad produktami. Dzięki temu roboty Google od razu po wejściu na podstronę będą widziały tekst, który dodatkowo będzie odpowiednio zoptymalizowany pod pozycjonowanie. To z pewnością pozytywnie wpłynie na pozycjonowanie strony w Google. Często można zauważyć również dodatkowe opisy danej kategorii na samym dole strony lub na prawym / lewym sidebarze. Oczywiście opis kategorii powinien być w 100% unikalny oraz interesujący dla potencjalnego nabywcy Twoich produktów.
Chciałbyś wdrożyć do swojego sklepu unikalne opisy? Nie czekaj, zamów u nas stworzenie opisów kategorii i zaimplementuj je na swoją stronę.
Zrób pierwszy krok