Przyciągnij uwagę do produtku
Projektowanie opakowań
Wprowadzasz nowy produkt do sklepów i chcesz mieć opakowanie, które wyróżni je na półkach sklepowych? Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. W przypadku Twojego produktu pierwsze wrażenie robi opakowanie – dlatego zadbaj o to, aby było wyjątkowe.

Jak wygląda współpraca?
Krok po kroku
Krok 01
Zapytanie ofertowe
Napisz do nas, opisz swoją działalność i informację czego potrzebujesz od naszego zespołu. Niezwłocznie przedstawimy Ci kompleksową ofertę.
Krok 03
Wykonanie projektu
Gdy mamy już wszystkie informacje, to przygotowujemy projekt i wysyłamy Ci go do akceptacji. Możesz odrzucić naszą propozycję, zgłosić poprawki lub w pełni zaakceptować.
Krok 02
Wywiad
Po akceptacji oferty i rozliczeniu płatności przeprowadzimy z Tobą wywiad. Dzięki temu łatwiej będzie nam spełnić w 100% Twoje oczekiwania.
Krok 04
Przekazanie projektu
Gdy projekt jest zaakceptowany, to eksportujemy go do różnych formatów i wersji kolorystycznych, a kolejno wysyłamy pliki gotowe do użycia.
Wykonanych
projektów
Projektów
logotypów
Projekt matka
500 zł netto
Czas realizacji: do 4 dni
Kolejne projekty
250 zł netto
Czas realizacji: do 1 dni / szt.
Jakie jest idealne opakowanie?
Takie, które wyróżni Twój produkt spośród innych na sklepowych półkach, musi być unikalne wizualnie. Co to oznacza? Gdy klient podejdzie do regału gdzie będzie mnóstwo innych produktów – wybierze właśnie Twój. Kolejnym ważnym elementem jest integralność opakowania z kolorystyką firmy. Wydaje się oczywiste, jednak warto to podkreślać – kolorystyka produktu ma kojarzyć się automatycznie z firmąmarką.
Nazwa produktu, marki, rodzaju (smaku, zapachu), sposób użycia, wartości odżywcze, kod kreskowy – to wszystko musi być umieszczone na opakowaniu w taki sposób, aby klient mógł bez problemu odnaleźć potrzebne informacje. Przejrzystość projektu gwarantuje, że informacje, jakie chcemy klientowi przekazać na opakowaniu zostaną przez niego znalezione i zrozumiane. Niezależnie od statusu społecznego czy materialnego – idealne opakowanie jest zrozumiałe dla każdego klienta, który po nie sięgnie w sklepie.
Warto również wspomnieć o kwestii, która wydaje się odległa, jednak jest istotna już na etapie projektowania pierwszego opakowania danego produktu. Mianowicie chodzi o miejsce na etykiecie na dodatkowy tekst, gdyby w przyszłości miały powstać inne rodzaje tego produktu. Ewentualne dopisanie rodzaju smaku, zmiany składu czy przeznaczenia np. bez cukru, bezglutenowy, light czy forte.
Dlaczego dobrze zaprojektowane opakowanie jest ważne?
Oczywiście znaczącą rolę odgrywa też jakość samego produktu, jego rodzaj czy smak. Jednak w pierwszej kolejności – kupujemy oczami. Jeśli opakowanie zapadnie w pamięć i zauważymy je gdzieś w reklamie, a następnie w sklepie na półce to będziemy bardziej chętni do zakupu. W Heron Art wiemy jak połączyć te wszystkie składniki ze sobą i stworzyć unikatowe opakowanie dla Twojego produktu. Zaprojektujemy je zgodnie z najnowszymi trendami oraz wytycznymi od Ciebie. Jako nasz klient masz możliwość nanoszenia poprawek na projekt do momentu, aż spełni Twoje oczekiwania.
Zrób pierwszy krok