Każdy z nas w którymś momencie swojego życia odegrał dla kogoś pewną rolę marketingową. Kiedy na przykład zachwycamy się nową restauracją i polecamy ją znajomym albo rozemocjonowanym głosem mówimy o najnowszym filmie, który zobaczyliśmy w kinie, prawdopodobnie zupełnie nieumyślnie stajemy się kanałami bardzo skutecznej reklamy. Firmy odnoszą bowiem ogromne korzyści, gdy ludzie mówią swobodnie i w sposób pozytywny o ich produkcie czy usłudze. Z Twoją firmą może być podobnie.
Wykorzystując opiniotwórczą siłę Buzz marketingu, czyli marketingu szeptanego, możemy zapewnić Twojej marce jeszcze większą widoczność i pomóc Ci zbudować relacje z klientami oparte na zaufaniu. Dzięki wpisom w różnego rodzaju dyskusjach prowadzonych w Internecie mamy szansę na rozmowę z potencjalnymi klientami, do których wcale nie jest tak łatwo dotrzeć na drodze bardziej tradycyjnych kampanii reklamowych. Bardzo wielu internautów podejmuje decyzje w sprawie kupna produktu na podstawie opinii innych ludzi. Nam zależy na tym, żeby opinia ta była i żeby była dobra.
1 – 100 wpisów miesięcznie
100 – 1000 wpisów miesięcznie
1000 wpisów miesięcznie +