Nie daj o sobie zapomnieć potencjalnemu klientowi - Remarketing Kraków

Remarketing

Reklama śledząca użytkownika, czyli Remarketing. Nie daj o sobie zapomnieć użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę. Przypominaj im o swoich usługach / produktach, aby powrócili na Twoją stronę firmową. Agencja marketingowa Kraków | Seoheroes.

01

Lista
remarketingowa

02

Kreacja
reklamowa

03

Uruchomienie
kampanii

04

Raportowanie

Uruchom kampanię remarketingową i nie daj o sobie zapomnieć.

Co zrobić z niezdecydowanymi klientemi? Remarketing to sprytny sposób na nawiązanie kontaktu z osobami, które już kiedyś odwiedziły Twoją witrynę internetową, ale z jakiegoś powodu nie dokonały zakupu. Działania remarketingowe polegają na wyświetlaniu niezdecydowanym klientom reklam produktów, które oglądali na Twojej stronie internetowej. W ten sposób, nawet gdy klient opuści Twoją witrynę, reklamy Twoich produktów będą dla niego widoczne na kolejno odwiedzanych przez niego stronach, co będzie motywować go do powrotu. Działania remarketingowe są nie mniej skuteczne także wobec klientów zdecydowanych, który dokonali już zakupu w Twoim sklepie. Tej grupie warto wyświetlać reklamy produktów powiązanych z  produktami, które do tej pory u Ciebie nabyli. Tego typu działanie buduje silną relację sklepu z klientem, opartą na zaufaniu i lojalności. Remarketing jest bardzo opłacalną formą reklamy, która dodatkowo w istotny sposób przyczynia się do zwiększenia świadomości Twojej marki. Prowadzony we właściwy sposób, może być potężnym narzędziem do ulepszania konwersji sprzedaży.

 

Remarkting w lejku sprzedażowym

Podstawą skutecznych działań marketingowych jest zbudowanie skutecznego lejka sprzedażowego. Pozyskanie klienta, zwłaszcza w branżach, gdzie decyzja o podjęciu współpracy / zakupie produktu jest długofalowa, nie jest tak proste jak się wydaje. Bardzo rzadko zdarza się, że klient zgłosi się do naszej firmy zaraz po zapoznaniu się z ofertą. Właśnie dlatego firmy budują własne lejki sprzedażowe. Niemniej jednym z kluczowych elementów każdego z nich jest właśnie Remarketing. Pierwszym krokiem jest zawsze wyjście do klienta ze swoją ofertą. Można to zrobić poprzez kampanie SEO / SEM, reklamy displayowe, reklamy w mediach społecznościowych lub marketing szeptany. Potencjalny klient otrzymuje informacje o naszej działalności i możliwościach współpracy. Mamy pierwszy krok – zaintrygowanie ofertą. W tym momencie klient albo wyjdzie ze strony przeglądając jeszcze inne firmy albo wyśle do nas niezobowiązujące zapytanie. Jeśli druga sytuacja będzie miała miejsce, to mamy szczęście 🙂 Choć i tak, nie gwarantuje to pozyskania klienta, a tym samym strategia w lejku dalej będzie obowiązywać. Jeśli natomiast klient wyjdzie ze strony, to bez Remarketingu już go nie złapiemy. A więc jaką rolę odgrywa kampania remarketingowa?

Przedstawmy przykładową strategię przy sprzedaży nieruchomości, które z pewnością należą do długofalowy decyzji:

  • Wyjście do potencjalnego klienta z ofertą
  • Zachęcenie go do zapisu do newslettera lub pobrania broszury marketingowej
  • Zachęcenie do obserwowania Social Media
  • W razie zapytania ofertowego kompleksowa obsługa na najwyższym poziomie
  • Jeśli natomiast klient nie spełnił punktu 2, 3 lub 4, to pozostaje nam ponowne przypomnienie o swojej inwestycji. W jaki sposób? Przez Remarketing.

W momencie gdy użytkownik odwiedził już naszą stronę zapisał się na listę remarketingową. Tym samym nasz zespół może mu wyświetlać w Social Media, a także innych serwisach (nawet w formie wideo) reklamy inwestycji. Nie dajemy mu o sobie zapomnieć i zwiększamy przewagę nad konkurencją! Przygotowujemy ciekawą kampanię displayową, która ukaże zalety naszej lokalizacji, wzbudzi presję wyboru (ograniczona ilość wolnych mieszkań) oraz przedstawi najkorzystniejsze zalety wyboru nieruchomości. Jeśli reklama zaprezentuje najwyższy poziom jakości, to z pewnością zadecyduje o realizacji celu sprzedażowego.

Remarketing w praktyce

Jak działa kampania remakretingowa w praktyce? Listę remarketignową budujemy po zapisie 1000 użytkowników na liście. Aby zapisywać ludzi na listę trzeba wcześniej wygenerować kod w kampanii Google Adwords i podpiąć go pod naszą witrynę internetową. Podczas budowania celu remarketingowego możemy określić czy chcemy zbierać osoby, które odwiedziły wyłącznie jedną podstronę naszego serwisu, czy wszystkie z nich. Mamy również dodatkowe ustawienia, takie jak – jak długo osoba ma się znajdować na naszej liście (maksymalnie 540 dni).

Aby kampania mogła zostać uruchomiona musi być spełniony warunek konieczny, czyli 1000 osób na liście. Bez tego nie będziemy mogli uruchomić naszej kampanii. Gdy już zbudujemy takową listę, to możemy ruszać z kampanią remarketingową! Lista remarketingowa stanie się naszą grupą odbiorców dla wybranej kampanii. Może to być kampania displayowi (banery wizualne podążające za użytkownikiem), remarketing dynamiczny zaciągający produkty ze sklepu i prezentujący je w sieci, reklama w wyszukiwarce, mailing sponsorowany lub reklama produktowa kierowana wyłącznie do listy remarketingowej lub reklama wideo.

Najpopularniejszą z nich jest reklama displayowa, czyli podążające za użytkownikiem banery promocyjne. W celu jej uruchomienia musimy przygotować odpowiednie banery graficzne. Oczywiście nie chodzi tylko o intrygującą, przykuwającą wzrok oprawę graficzną, ale również odpowiednie wymiary. Do remarketingu potrzebne będą dwie formy grafik: w orientacji pionowej i poziomej oraz logo firmy. Kolejnym kluczowym elementem dla remarketingu są hasła reklamowe. Warto im poświęcić więcej czasu, aby były skuteczne i generowały wysoką konwersję.

Nasz
Cennik.

Wycena zależna od budżetu na kliknięcia

? Wycena indywidualna

PODSTAWIĄ REMARKETINGU JEST KREATYWNY ZESPÓŁ, KTÓRY WYKORZYSTA JEGO POTENCJAŁ

 

 

 

Prywatny opiekun

1

Każdy klient, który rozpoczyna z nami współpracę, otrzymuję prywatnego opiekuna odpowiadającego za koordynacje zadań.

Umowa na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem

2

99% klientów, którzy z nami współpracują, jest zadowolona z usług. Tym samym nie widzimy potrzeby wiązania nowych kontrahentów długimi umowami. Wierzymy, że spełnimy również Twoje oczekiwania i zostaniesz z nami na lata. Jeśli jednak coś Ci się nie spodoba, to w każdej chwili możesz się wycofać.

Stworzenie kreacji reklamowej

3

Nasi graficy we współpracy z osobami z marketingu przygotują dla kampanii nowoczesną i kreatywną kreację reklamową, która przyciągnie uwagę klientów.

Kompleksowa obsługa

4

Nasza współpraca zapewni Ci kompleksową obsługę konta Adwords w zakresie Remarketingu. Uwzględnia to przygotowywanie kreacji, wdrażanie reklam, ustawianie odbiorców, optymalizację stawek, analizowanie konwersji i raportowanie skuteczności reklam.

Wsparcie programistyczne

5

Nie posiadasz zespołu, który będzie mógł dla Ciebie wdrożyć tagi konwersji lub tag remarketingowy? Chętnie pomożemy Ci w tym zadaniu!

Możliwość współpracy przy innych usługach

6

Posiadamy wiele działów, które oferują szeroki wachlarz usług. Dzięki temu możesz w każdej chwili wykorzystać nasze możliwości przy: pracach graficznych, programistycznych, innych usługach marketingowych czy zamówić profesjonalne treści na wszelakie platformy.

Remarketing w działaniach promocyjnych

Prowadzisz sklep internetowy? Z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę, jak ciężko zachęcić użytkowników do zapisania się do newslettera. Oczywiście, mailing to darmowa forma reklamy, ale zbudowanie sporej listy subskrybentów to nie lada wyzwanie. Remarketing ułatwia to zadanie. Nie musisz liczyć, że użytkownik zostawi swojego maila. Wszelakie akcje promocyjne możesz mu zaprezentować reklamą, która pokaże mu się w różnych serwisach. Jeśli wcześniej korzystał z Twojej strony, to z pewnością przykuje ona jego uwagę, a zbudowane zaufanie wygeneruje zakup.

Remarketing – silne narzędzie sprzedażowe

Tym samym remarketing to ogromne możliwości, gdzie nie trafiasz do mocno ograniczonej ilości odbiorców, a wszystkich użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę nawet na przestrzeni 540 dni!

Z pewnością zauważyłeś, że wykorzystuje go każda większa firma, a zwłaszcza sklepy internetowe. W potencjalnie niskim budżecie możesz uzyskać bardzo wysoki zwrot z inwestycji. Co najlepsze! Remarketing można wdrożyć nawet do małych lokalnych działalności, które posiadają swoją stronę internetową. Zbuduj skuteczną kampanię remarketingową z agencją marketingową SEOHeroes – zapraszamy do Krakowa lub do współpracy zdalnej.

Przekonaliśmy cię?
Skontaktuj się z nami czym prędzej :).

Bezpłatna
wycena usług.

Uzupełnij formularz i otrzymaj darmową
wycenę. Zapraszamy do kontaktu.

Dane teleadresowe:

  • Webdesign / Programowanie: 509 334 589
  • Marketing / Content: 667 758 735
  • Współpraca / Reklama: 501 965 077
  • E-mail: kontakt@seoheroes.pl
  • E-mail: konrad.k@seoheroes.pl
  • E-mail: marcin.w@seoheroes.pl

GQ Group sp. z o.o. sp. k.

  • Adres: Cechowa 51/26, Kraków, 30-614
  • NIP: 6793182771
  • REGON: 382959821
  • KRS: 0000779158
  • Numer Konta: 87 1240 5080 1111 0010 8971 2813