Blog

SEO Prasówka Wrzesień 2020 – podsumowanie.

SEO Prasówka wrzesień! Jak ten czas leci! Wrzesień już za nami, weszliśmy w październik, co najszybciej można zauważyć za oknami. Dlatego przedstawiamy Wam zbiór najważniejszych doniesień ze świata pozycjonowania i marketingu internetowego. Zapraszamy do lektury!

9 września 2020

Według Johna Muellera strona, której widoczność ucierpiała z powodu aktualizacji głównego algorytmu Google (Core Update) będzie mogła zostać odbudowana bez konieczności czekania do kolejnej aktualizacji.

Źródło: Searchengineland.com

17 września 2020

W tym dniu Google poinformowało, że w niedługim czasie chce rozpocząć indeksowanie niektórych podstron wykorzystując protokół HTTP/2.

Źródło: Searchengineland.com

22 września 2020

Możliwość przekazania danych, które dotyczą formy wysyłki w wynikach wyszukiwania z wykorzystaniem mikrodanych – informuje Google.

Źródło: Searchengineland.com

23 września 2020

Od 23.09 do początku października w Google występowały dość duże problemy z indeksowaniem mobilnych i przetwarzaniem tagów kanonicznych. Skutkiem tego było wyrzucenie z indeksu wyszukiwarki Google niektórych podstron. Co ciekawe,  sierpniu mieliśmy do czynienia z podobną awarią. Jest to więc kolejny taki problem w krótkim czasie.

Źródło: Seroundtable.com

Oraz

Google udostępnia kod źródłowy parsera pliku robots.txt w Javie i C++.

Źródło: Searchengineland.com

Oraz

Nieoficjalnie dowiadujemy się, że Facebook planuje usunąć limit 20% tekstu w reklamach. Ponieważ jest to temat, który zmienia wiele w promowaniu, to rozwiniemy go w najbliższym wpisie na blogu.

Źródło: Marketing Przy Kawie

30 września 2020

Google Moja Firma zostaje wyposażone w nowe wykresy wydajności.

Źródło: Seroundtable.com

Tak więc kończymy wrzesień z kolejną awarią Google i dobrymi informacjami dla miłośników Facebook Ads! Zapraszamy na naszego bloga za miesiąc, by poznać zbiór newsów ze świata marketingu z października. Tymczasem zostając w temacie Facebooka – zachęcamy do przeczytania naszego wpisu FACEBOOK PROMOCJA POSTÓW, WITRYN, WYDARZEŃ.

Do zobaczenia za miesiąc z kolejną prasówką!

Reszta aktualności.

Analiza słów kluczowych – co warto wiedzieć?

Analiza słów kluczowych, czyli  odpowiednio dobrane słowa kluczowe to pierwszy krok do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Niezmiernie ważne jest znalezienie takich fraz, które doskonale oddawać będą to, co oferuje właściciel strony internetowej – np. produkty bądź usługi. Prawidłowo przeprowadzona analiza słów kluczowych opiera się na kilku zasadach, które należy wziąć pod uwagę. Sprawdź, […]

Facebook usuwa limit 20% tekstu w reklamie graficznej

Niedawno pojawiły się w sieci informacje na temat usunięcia przez Facebook limitu 20% tekstu z reklamy graficznej. Dotychczas największy na świecie serwis społecznościowy nie akceptował grafik, które posiadały zbyt dużą ilość treści. Według niektórych źródeł portal kontaktuje się z reklamodawcami, aby móc ich poinformować o tej możliwości. Dodatkowo usunięte zostało narzędzie, które służyło do nakładania […]

Przekonaliśmy cię?
Skontaktuj się z nami czym prędzej :).