Na rynek wchodziliśmy jako zupełnie nowa marka, bez żadnej historii i referencji klientów. Od momentu uruchomienia e-Commerce minęło już ponad 5 lat. Jak to wygląda obecnie? Jako odziezgastronomiczna.pl jesteśmy jednym z głównych dostawców odzieży gastronomicznej w Polsce, obsługujemy takie sieci hotelów jak Hilton, Ibis, Novotel czy Mercury, a także prestiżowe restauracje. W połowie 2024 roku wystartowała również czeska spółka, która będzie oferowała analogiczne produkty w sąsiednim Państwie. Jak osiągnęliśmy taki sukces?
Elementem nie związanym stricte z aktywnymi działaniami e-Marketingowymi, było dbanie o wizerunek naszej marki. Od początku postawiliśmy na jakość obsługi klientów, długi okres gwarancji, proste zwroty, szybką komunikację w przyjaznej atmosferze, brak spamowania niechcianymi ofertami czy vouchery promocyjne / upominki wkładane do zamówień. Chęciliśmy, aby każdy nasz klient czuł się zaopiekowany i regularnie wracał do zakupów w naszym e-Commerce. Dzięki temu ponad 30% sprzedaży miesięcznej stanowią nasi stali klienci.
W swojej strategii e-Marketingowej SEO umiejscowiliśmy na 3 miejscu. Dlaczego? Marka była poniekąd projektem pobocznym, gdzie liczyliśmy na szybki rozwój i zwrot, aby sprawdzić potencjał rynku. Dlatego przez lata utrzymywaliśmy wyłącznie podstawowe działania w zakresie pozycjonowania z niskim budżetem na linkowanie. Pomimo tego widoczność naszego sklepu nieustannie się rozwija, a pod kluczową frazą “Odzież Gastronomiczna” zajmuje czołowe pozycje.
Na pierwszym miejscu strategii przez cały okres prowadzenia marki było Google Ads, które pozwoliło nam szybko wbić się w rynek. Na przestrzeni lat zbudowaliśmy ogromne listy remarketingowe, które wykorzystywane są do zamykania lejka sprzedażowego. Nasze reklamy na wszystkich najważniejszych słowach kluczowych utrzymujemy w czołówce wyników sponsorowanych. Równolegle prowadzone są kampanie elastyczne, Performance, produktowe oraz remarketingowe. Wykorzystujemy wszystkie miejsca reklamowe oferowane przez Google utrzymując dochodowy procent konwersji. Pozwala nam to nieustannie pozyskiwać nowych klientów, którzy zostają z nami na lata.
Drugie miejsce w strategii e-Marketingowej marki zajęły Social Media, a konkretniej kampanie sponsorowane Meta Ads. Narzędzia Meta pozwalają dość sprawnie stargetować naszą grupę odbiorców, którą są restauracje, hotele, kucharze czy kelnerzy. Przekłada się to na wysoką konwersję i dotarcie do osób, menadżerów, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani zakupem odzieży. W ten sposób pozyskujemy również klientów, którzy obecnie korzystają z usług innych dostawców, ale widząc nasze reklamy i produkty sprawdzają również naszą markę.
W agencji SEOHeroes kierujemy się zasadą Win – Win, czyli Wygrywa Klient, Wygrywa nasza Agencja. Wynikiem takiego podejścia jest brak długi umów. Podpisujesz na działania e-Marketingowe wyłącznie umowę na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem. To efekty prac mają mówić o wartości naszej współpracy, a nie sztywne dokumenty. Dlatego też w swoim portfolio posiadamy wiele zadowolonych firm, z którymi działamy od lat i utrzymujemy świetne relacje biznesowe. Mając na uwadze takie warunki współpracy wkładamy również 100% swojego zaangażowania i wiedzy w projekty klientów, aby widzieli, że rzetelna, transparentna i jakościowa praca przy e-Marketingu może przynieść ich firmie znaczące korzyści finansowe i rozwój na rynku. Wspomniana transparentność jest również dla nas bardzo ważna. Chcąc utrzymać pozytywną atmosferę, nie możemy sobie pozwolić, aby klient miał wątpliwości co do naszej obsługi. Partnerzy SEOHeroes otrzymują jasne i obszerne raporty, stały wgląd w kampanie SEM, czy możliwość spotkań online, gdzie wspólnie omawiamy efekty naszej pracy. Chciałbyś wypróbować jak to działa? Napisz do nas, przy elastycznej umowie nie ryzykujesz, a możesz zyskać zaufanego partnera od e-Marketingu.
Najnowsze i sprawdzone technologie
Podążamy technologicznie
z duchem czasu
Nasz zespół nieustannie rozwija kompetencje, a w firmie wdrażane są nowe oprogramowania i aplikacje, które pozwalają podnosić poziom działań e-Marketingowych i wdrożeniowych. Agencja SEOHeroes posiada ogromną wiedzę programistyczną, dlatego też wszelakie wdrożenia pod kątem działań e-Marketingowych, optymalizacje czy konfiguracja i podpięcie tagów analitycznych nie stanowi dla nas problemu. Pracujemy z różnorodnymi systemami, więc jeśli tylko jest taka możliwość, to wesprzemy Cię w przygotowaniu strony internetowej pod wybrane usługi. W działaniach e-Marketingowych wykorzystujemy takie programy jak: programy analityczne, Big Data, aplikacje Google, Semrush, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Webpozycja, Baselinker, Screaming Frog. Całość technologii pozwala nam osiągać wysokie wyniki w szybkim czasie.
Często otrzymujemy pytanie – ile kosztuje dana usługa lub kompleksowy marketing dla marki? Niestety w naszej branży nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ działać możemy w różnych budżetach odpowiednio dobierając usługi oraz zakres prac. Każda branża rządzi się swoimi prawami i oczywiście skuteczna reklama dla prawnika w warszawie za 300 zł / miesięcznie nie będzie możliwa. Ale o ile próg minimalny można określić, o tyle maksymalnego progu już nie ma. Im większy budżet firma przeznacza na e-Marketing, tym szybsze efekty i na większą skalę jesteśmy w stanie uzyskać. W Google Ads możemy generować więcej kliknięć, w Meta Ads większe zasięgi, a w SEO pozyskiwać więcej i lepszej jakości linki, co przekłada się na wzrost pozycji. Dlatego jeśli zastanawiasz się, czy Twój budżet jest odpowiedni, to napisz lub zadzwoń do nas. Omówimy Twoją obecność w Internecie, potencjał rozwoju, konkurencję i propozycję rozłożenia środków finansowych, tak abyś realizował swoje cele e-Marketingowe oraz zapewnił firmie stały rozwój.
Współpracuj
z najlepszymi
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.
9oo-17oo
8oo-17oo