Mając na uwadze ogromną konkurencję na rynku, sklepy konkurencyjne, które pozycjonowały się wiele lat, a także duże sieci i platformy jak: Castorama, Allegro, Obi – zaplanowaliśmy strategię dwutorową. Działania SEO podzieliliśmy na pozycjonowanie głównych kategorii klienta – na frazy najbardziej konkurencyjne – oraz na rozbudowę kategorii na frazy długoogonowe, a konkretniej – dokładnie sprecyzowane słówa sprzedażowe. I tak z jednej kategorii “Wanna wolnostojąca” powstało nam kilkanaście kategorii uwzględniających inne zapytania użytkowników, takie jak: Wanny wolnostojące przyścienne, z hydromasażem, z baterią, z prysznicem, w małej łazience, do ściany, na poddaszu. Dzięki temu nie pozycjonowaliśmy już tej kategorii pod kilka fraz, a kilkadziesiąt, generując o wiele większe przychody w szybszym czasie.
Na przestrzeni roku zarówno przychody, jak i ruch organiczny został przeskalowany wielokrotnie. Sklep Massi stał się liderem wyników organicznych na wielu branżowych, sprzedażowych słowach kluczowych. Warto podkreślić, że pomimo ograniczonej grupy docelowej (zakupy wyposażenia łazienki w Internecie nadal nie są powszechne), SEO które przed naszymi działaniami generowało marginalne przychody, obecnie zapewnia największe zyski jeśli chodzi o działania e-Marketingowe (SEO / SEM / Social / Display / Influencer Marketing). Warto mieć również na uwadze, że od ponad roku strona posiada wyłącznie tendencję wzrostową, ani razu nie zaliczyła dłuższego spadku lub stagnacji, co jasno pokazuje, że wielkie sukcesy dopiero przed nami.
W agencji SEOHeroes kierujemy się zasadą Win – Win, czyli Wygrywa Klient, Wygrywa nasza Agencja. Wynikiem takiego podejścia jest brak długi umów. Podpisujesz na działania e-Marketingowe wyłącznie umowę na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem. To efekty prac mają mówić o wartości naszej współpracy, a nie sztywne dokumenty. Dlatego też w swoim portfolio posiadamy wiele zadowolonych firm, z którymi działamy od lat i utrzymujemy świetne relacje biznesowe. Mając na uwadze takie warunki współpracy wkładamy również 100% swojego zaangażowania i wiedzy w projekty klientów, aby widzieli, że rzetelna, transparentna i jakościowa praca przy e-Marketingu może przynieść ich firmie znaczące korzyści finansowe i rozwój na rynku. Wspomniana transparentność jest również dla nas bardzo ważna. Chcąc utrzymać pozytywną atmosferę, nie możemy sobie pozwolić, aby klient miał wątpliwości co do naszej obsługi. Partnerzy SEOHeroes otrzymują jasne i obszerne raporty, stały wgląd w kampanie SEM, czy możliwość spotkań online, gdzie wspólnie omawiamy efekty naszej pracy. Chciałbyś wypróbować jak to działa? Napisz do nas, przy elastycznej umowie nie ryzykujesz, a możesz zyskać zaufanego partnera od e-Marketingu.
Najnowsze i sprawdzone technologie
Podążamy technologicznie
z duchem czasu
Nasz zespół nieustannie rozwija kompetencje, a w firmie wdrażane są nowe oprogramowania i aplikacje, które pozwalają podnosić poziom działań e-Marketingowych i wdrożeniowych. Agencja SEOHeroes posiada ogromną wiedzę programistyczną, dlatego też wszelakie wdrożenia pod kątem działań e-Marketingowych, optymalizacje czy konfiguracja i podpięcie tagów analitycznych nie stanowi dla nas problemu. Pracujemy z różnorodnymi systemami, więc jeśli tylko jest taka możliwość, to wesprzemy Cię w przygotowaniu strony internetowej pod wybrane usługi. W działaniach e-Marketingowych wykorzystujemy takie programy jak: programy analityczne, Big Data, aplikacje Google, Semrush, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Webpozycja, Baselinker, Screaming Frog. Całość technologii pozwala nam osiągać wysokie wyniki w szybkim czasie.
Często otrzymujemy pytanie – ile kosztuje dana usługa lub kompleksowy marketing dla marki? Niestety w naszej branży nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ działać możemy w różnych budżetach odpowiednio dobierając usługi oraz zakres prac. Każda branża rządzi się swoimi prawami i oczywiście skuteczna reklama dla prawnika w warszawie za 300 zł / miesięcznie nie będzie możliwa. Ale o ile próg minimalny można określić, o tyle maksymalnego progu już nie ma. Im większy budżet firma przeznacza na e-Marketing, tym szybsze efekty i na większą skalę jesteśmy w stanie uzyskać. W Google Ads możemy generować więcej kliknięć, w Meta Ads większe zasięgi, a w SEO pozyskiwać więcej i lepszej jakości linki, co przekłada się na wzrost pozycji. Dlatego jeśli zastanawiasz się, czy Twój budżet jest odpowiedni, to napisz lub zadzwoń do nas. Omówimy Twoją obecność w Internecie, potencjał rozwoju, konkurencję i propozycję rozłożenia środków finansowych, tak abyś realizował swoje cele e-Marketingowe oraz zapewnił firmie stały rozwój.
Współpracuj
z najlepszymi
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.
9oo-17oo
8oo-17oo