Agencja Marketingowa SEOHeroes
Gargas Rośliny
e-Marketing
SEO
Gargas Rośliny to przykład mniejszego, lokalnego projektu, z ograniczonym budżetem nastawionym na promocję centrum ogrodniczego wśród mieszkańców Wieliczki. Nasza agencja dla firmy przeprowadziła kampanię SEO, która pozwoliła przyciągnąć tysiące nowych klientów z okolic. Zobacz jak podeszliśmy do tego projektu i jakie działania wprowadziliśmy.
Wyceń pozycjonowanie strony
Działania SEO (pozycjonowanie)

Działania SEO rozpoczęliśmy gdy firma posiadała zaledwie 3 pozycje w TOP 10 związane z nazwą jej firmy. Oznacza to, że marka z Google nie generowała żadnego ruchu nowych klientów. Dzięki zaplanowanej i wdrożonej strategii SEO firma obecnie pojawia się na 90 fraza w TOP 10, w tym kluczowych dla jej biznesu: sklep ogrodniczy Wieliczka (1 miejsce), centrum ogrodnicze Wieliczka (1 miejsce).

Strategia dotarcia do odbiorców

Oczywistym celem strategii było uzyskanie pozycji lidera na wcześniej wspomnianych frazach: sklep ogrodniczy Wieliczka, centrum ogrodnicze Wieliczka. Jednak chcieliśmy rozszerzyć możliwości dotarcia do klientów dla marki Gargas. Dlatego w naszej strategii uwzględniliśmy dodanie podstron opisujących różne typy roślin dostępnych w szkółce i promocja ich na lokalne rynki. Dzięki temu osoby poszukujące konkretnych pozycji np. tuje Wieliczka czy trawy ozdobne Wieliczka – zawsze trafią do naszego klienta. Pozwoliło nam to pozyskać wiele konwersji najbardziej zdecydowanych mieszkańców.

Prowadzone działania

Z uwagi na ograniczony budżet maksymalizowaliśmy potencjał działań przy braku możliwości publikacji wielu artykułów sponsorowanych w procesie Link Buildingu. Postawiliśmy na tańsze miejsca do publikacji, ale z długą historią domeny, dodaje 1 artykuł miesięcznie + linki z forów dyskusyjnych. Dodatkowo dopracowaliśmy treści i optymalizację strony, aby od strony technicznej spełniała ona wszystkie wymogi Google. Regularność w działaniach off-site, nawet w ograniczonej formie, oraz jakość działań on-site pozwoliła osiągnąć wszystkie cele strategii.

Jak nasza agencja podchodzi do działań e-Marketingowych?

W agencji SEOHeroes kierujemy się zasadą Win – Win, czyli Wygrywa Klient, Wygrywa nasza Agencja. Wynikiem takiego podejścia jest brak długi umów. Podpisujesz na działania e-Marketingowe wyłącznie umowę na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem. To efekty prac mają mówić o wartości naszej współpracy, a nie sztywne dokumenty. Dlatego też w swoim portfolio posiadamy wiele zadowolonych firm, z którymi działamy od lat i utrzymujemy świetne relacje biznesowe. Mając na uwadze takie warunki współpracy wkładamy również 100% swojego zaangażowania i wiedzy w projekty klientów, aby widzieli, że rzetelna, transparentna i jakościowa praca przy e-Marketingu może przynieść ich firmie znaczące korzyści finansowe i rozwój na rynku. Wspomniana transparentność jest również dla nas bardzo ważna. Chcąc utrzymać pozytywną atmosferę, nie możemy sobie pozwolić, aby klient miał wątpliwości co do naszej obsługi. Partnerzy SEOHeroes otrzymują jasne i obszerne raporty, stały wgląd w kampanie SEM, czy możliwość spotkań online, gdzie wspólnie omawiamy efekty naszej pracy. Chciałbyś wypróbować jak to działa? Napisz do nas, przy elastycznej umowie nie ryzykujesz, a możesz zyskać zaufanego partnera od e-Marketingu.

Najnowsze i sprawdzone technologie

Podążamy technologicznie
z duchem czasu

Nasz zespół nieustannie rozwija kompetencje, a w firmie wdrażane są nowe oprogramowania i aplikacje, które pozwalają podnosić poziom działań e-Marketingowych i wdrożeniowych. Agencja SEOHeroes posiada ogromną wiedzę programistyczną, dlatego też wszelakie wdrożenia pod kątem działań e-Marketingowych, optymalizacje czy konfiguracja i podpięcie tagów analitycznych nie stanowi dla nas problemu. Pracujemy z różnorodnymi systemami, więc jeśli tylko jest taka możliwość, to wesprzemy Cię w przygotowaniu strony internetowej pod wybrane usługi. W działaniach e-Marketingowych wykorzystujemy takie programy jak: programy analityczne, Big Data, aplikacje Google, Semrush, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Webpozycja, Baselinker, Screaming Frog. Całość technologii pozwala nam osiągać wysokie wyniki w szybkim czasie.

Jakie budżety potrzebne są do działań e-Marketingowych?

Często otrzymujemy pytanie – ile kosztuje dana usługa lub kompleksowy marketing dla marki? Niestety w naszej branży nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ działać możemy w różnych budżetach odpowiednio dobierając usługi oraz zakres prac. Każda branża rządzi się swoimi prawami i oczywiście skuteczna reklama dla prawnika w warszawie za 300 zł / miesięcznie nie będzie możliwa. Ale o ile próg minimalny można określić, o tyle maksymalnego progu już nie ma. Im większy budżet firma przeznacza na e-Marketing, tym szybsze efekty i na większą skalę jesteśmy w stanie uzyskać. W Google Ads możemy generować więcej kliknięć, w Meta Ads większe zasięgi, a w SEO pozyskiwać więcej i lepszej jakości linki, co przekłada się na wzrost pozycji. Dlatego jeśli zastanawiasz się, czy Twój budżet jest odpowiedni, to napisz lub zadzwoń do nas. Omówimy Twoją obecność w Internecie, potencjał rozwoju, konkurencję i propozycję rozłożenia środków finansowych, tak abyś realizował swoje cele e-Marketingowe oraz zapewnił firmie stały rozwój.

Współpracuj
z najlepszymi

Gotowy do rozpoczęcia projektu?
Formularz kontaktowy

    Preferowany kontakt:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.

    Pn - Pt

    9oo-17oo

    Kontakt ogólny
    Polska
    Kraków
    Rybitwy 22
    pokój 320
    Czechy
    Karviná
    Masarykovo nám. 6/5
    Pn - Pt

    8oo-17oo

    Wyznacz trasę