Realizacja obejmowała zbudowanie nowego, unikalnego sklepu internetowego od podstaw i podpięcie go pod system WordPress. Klient już wcześniej korzystał z systemu CMS WP, dlatego nie chciał zmieniać rozwiązania, a jedynie odświeżyć swój sklep. Wdrożenie obejmowało 2 wersje językowe: Szwedzką i Duńską, ale każda z nich nieco różniła się od siebie zawartością. Sklep został zintegrowany z lokalnymi systemami płatniczymi – Svea – oraz dostawcami produktów. Realizacja obejmowała prezentację katalogu produktów wraz z możliwością zakupów online, zbudowanie narzędzia, który w sposób rozbudowany pozwoli opisywać produkty, a także zbudowanie podstron informacyjnych, w tym zakładki Showroom, gdzie zostaną zaprezentowane wszystkie stacjonarne punkty Excluzive.
W ramach wdrożenia uwzględnialiśmy również migrację wszystkich produktów, klientów i innych danych z poprzedniego sklepu. Jednak nie było to tak proste, jako że do nowego e-Commerce zaimplementowany został nowy system dla rozdzielenia wersji językowych. Nasi programiści opracowali skrypty, które stare produkty przypisały do odpowiednich wersji językowych, odpowiednio zbudowały kombinacje i ułożyły opisy pod nowy układ wizualny. Wszystko miało na celu minimalizację ręcznej pracy, która przy ilości produktów klienta byłaby bardzo żmudna.
Agencja SEOHeroes oferuje 2 modele realizacji stron: w oparciu o szablony oraz strony dedykowane. Strony szablonowe to tańsze i szybsze w realizacji projekty, sugerowane małym firmą lub osobom dopiero rozpoczynającym biznes, które nie są pewni jego rozwoju. Jeśli jednak rozwijasz już firmę od wielu lat lub posiadasz konkretny biznesplan, który uwzględnia niskie ryzyko porażki, to zdecydowanie polecamy realizację w modelu dedykowanym. Inwestycja w stronę firmową lub sklep internetowy, to jednorazowy koszt, który będzie nam się zwracał prze długie lata. Nawet jeśli konwersja, dzięki dedykowanej stronie, będzie wyższa o 10 – 20% (na co ma wpływ lepszy poziom UX / UI, unikalny design, szybkość działania i lepiej rozmieszczone elementy CTA), to w skali kolejnych lat droższy projekt zwróci się wielokrotnie. Dodatkowo unikalna strona pozwoli Ci lepiej budować wizerunek, świadomość i zaufanie do swojej marki. Oczywiście plusów dedykowanego modelu realizacji jest o wiele więcej, jak choćby wyższe bezpieczeństwo przed włamaniami (co jest szczególnie ważne przy e-Commerce). Jeśli chcesz poznać opinię, który model jest lepszy dla Twojego biznesu, to skontaktuj się z naszymi doradcami.
Najnowsze i sprawdzone technologie
Podążamy technologicznie
z duchem czasu
Nasz zespół nieustannie rozwija kompetencje, a w firmie wdrażane są nowe oprogramowania i aplikacje, które pozwalają podnosić poziom procesu wdrożenia strony. Bazując również na doświadczeniu i wewnętrznych testach, naszym klientom sugerujemy konkretne integracje z systemami zewnętrznymi, które mogą im ułatwić pracę, sprzedaż czy dotarcie do klientów. Agencja SEOHeroes przy wdrożeniach programistycznych specjalizuje się systemach CMS: WordPress oraz Prestashop. Wiele projektów wykonujemy również w modelu dedykowanym na frameworkach: Symfony i Laravel. Realizację projektów umożliwiają nam: programy graficzne firmy Adobe, edytory kodów firmy JetBrains, programy do testowania stron, system do zarządzania zadaniami, programy umożliwiające edycję video, robocze serwery i domeny, GIT, komunikatory wewnętrzne i inne mniejsze aplikacje. We współpracy z działem marketingu wykorzystujemy również m.in.: programy analityczne, Big Data, aplikacje Google, Semrush, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Webpozycja, Baselinker, Screaming Frog.
Rynek jest obfity w usługi agencji interaktywnych, które realizują strony i sklepy internetowe dla firm. Rozbieżność cen jest ogromna, co wiąże się z końcową jakością projektu. Oczywiście wiele działalności, zwłaszcza dopiero rozpoczynających walkę na rynku, skusi się na bardzo niskie ceny wdrożenia oferowane bardzo często przez freelancerów. W naszej agencji SEOHeroes do stron internetowych podchodzimy zupełnie w inny sposób. Witryna internetowa lub e-Commerce, nie ma być wyłącznie miejscem, gdzie klient znajdzie kontakt i informacje o produkcie. Strona internetowa to o wiele większe narzędzie, które musi być dopracowane na wielu płaszczyznach, zwłaszcza że dla firm jest to jednorazowa inwestycja, która będzie na siebie zarabiała przez długie lata. Dlatego strony nie oceniamy tylko pod kątem czy powstanie, czy nie, ale tego jak zostanie zrealizowana. A na profesjonalne strony należy poświęcić o wiele więcej czasu i zaangażować w to doświadczony zespół.
.
Jakie cechy posiada dobra strona? Nowoczesny wygląd, ale zarazem intuicyjny (UX / UI), bez przesadnych elementów odciągających uwagę klienta, odpowiednio zaprojektowana architektura i elementy Call to Action, odpowiednia prezentacja oferty oraz budowa zaufania do marki na poziomie treści i sekcji social proof, projekt mocno przemyślany pod kątem responsywności, tak aby korzystanie z niego na telefonie było przyjemnością, wdrożenie programistyczne, które będzie wolne od błędów, a kod strony będzie zoptymalizowany (ma to wpływ na bezpieczeństwo i szybkość działania), wdrożenie przydatnych dla danej branży funkcjonalności, intuicyjne podpięcie pod CMS, tak aby klientowi łatwo było administrować stronę, zabezpieczenie strony przed integracją osób trzecich, wdrożenie struktury i optymalizacji technicznej pod SEO, podpięcie narzędzi analitycznych, odpowiednia konfiguracja serwera po stronę. Nowa storna ma być silnym narzędziem wizerunkowym i marketingowym / sprzedażowym. Dlatego oszczędzanie na etapie jej tworzenia przyniesie tylko straty przy dalszych działaniach e-Marketingowych (niższa konwersja).
Responsywność
kluczem do sukcesu
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.
9oo-17oo
8oo-17oo