Punktem wyjściowym był e-Commerce, który posiadał około 140 fraz w TOP 10, obecnie posiada ich niespełna 1300, w tym wiele kluczowych dla swojej branży. Jednocześnie od lat nasza agencja utrzymuje stałą tendencję wzrostową, która ma bezpośredni wpływ na ruch organiczny i sprzedaż. Każdego roku widoczność strony i wartość domeny znacząco się zwiększa. Jakie działania miały wpływ na ten sukces w projekcie?
Na przestrzeni 2-lat nasza agencja zrealizowała wiele elementów strategii, które pozwoliły dojść do obecnego stanu widoczności. Początkowo działaliśmy na starszej stronie opartej o szablon kompleksowo ją optymalizując. Jednak po roku zdecydowaliśmy się przebudować od podstaw platformę e-Commerce, zapewniając jej o wiele lepszą architekturę informacji pod kątem SEO, linkowanie wewnętrzne i inne elementy techniczne. Pozwoliło to znacząco napędzić wzrosty w SEO, a także dało nam szerszy zasób narzędzi do rozwoju strategii. Dodatkowo powstały podstrony promujące lokalne salony oraz produkty z kategorii długoogonowej.
Równolegle z pracami na stronie nasz zespół realizuje strategię off-site. W ramach planu działania miesiąc w miesiąc publikujemy artykuły sponsorowane, na portalach i blogach, które są dokładnie analizowane przez naszych specjalistów. Linki pozyskiwane są również z forów dyskusyjnych, aby zapewnić różnorodność, a jednocześnie podlinkować mniej kluczowe podstrony czy podkategorie w biznesie klienta. Takie rozłożenie pozwala rozwijać widoczność zarówno głównych fraz kluczowych, jak i tych pobocznych zapewniających dodatkowy ruch i sprzedaż.
Poza działaniami technicznymi on-site i procesem linkowania off-site, nasz zespół przygotował setki tysięcy słów tekstów SEO dla kategorii po podkategorii zbudowanych pod pozycjonowanie. Wszystkie teksty zostały opracowane przez profesjonalnych copywriterów, aby zapewnić jak najlepszą optymalizację SEO. Podczas naszej współpracy prowadzony jest również regularny recykling treści, aby starsze materiały dostosować do obecnej strategii.
W agencji SEOHeroes kierujemy się zasadą Win – Win, czyli Wygrywa Klient, Wygrywa nasza Agencja. Wynikiem takiego podejścia jest brak długi umów. Podpisujesz na działania e-Marketingowe wyłącznie umowę na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem. To efekty prac mają mówić o wartości naszej współpracy, a nie sztywne dokumenty. Dlatego też w swoim portfolio posiadamy wiele zadowolonych firm, z którymi działamy od lat i utrzymujemy świetne relacje biznesowe. Mając na uwadze takie warunki współpracy wkładamy również 100% swojego zaangażowania i wiedzy w projekty klientów, aby widzieli, że rzetelna, transparentna i jakościowa praca przy e-Marketingu może przynieść ich firmie znaczące korzyści finansowe i rozwój na rynku. Wspomniana transparentność jest również dla nas bardzo ważna. Chcąc utrzymać pozytywną atmosferę, nie możemy sobie pozwolić, aby klient miał wątpliwości co do naszej obsługi. Partnerzy SEOHeroes otrzymują jasne i obszerne raporty, stały wgląd w kampanie SEM, czy możliwość spotkań online, gdzie wspólnie omawiamy efekty naszej pracy. Chciałbyś wypróbować jak to działa? Napisz do nas, przy elastycznej umowie nie ryzykujesz, a możesz zyskać zaufanego partnera od e-Marketingu.
Najnowsze i sprawdzone technologie
Podążamy technologicznie
z duchem czasu
Nasz zespół nieustannie rozwija kompetencje, a w firmie wdrażane są nowe oprogramowania i aplikacje, które pozwalają podnosić poziom działań e-Marketingowych i wdrożeniowych. Agencja SEOHeroes posiada ogromną wiedzę programistyczną, dlatego też wszelakie wdrożenia pod kątem działań e-Marketingowych, optymalizacje czy konfiguracja i podpięcie tagów analitycznych nie stanowi dla nas problemu. Pracujemy z różnorodnymi systemami, więc jeśli tylko jest taka możliwość, to wesprzemy Cię w przygotowaniu strony internetowej pod wybrane usługi. W działaniach e-Marketingowych wykorzystujemy takie programy jak: programy analityczne, Big Data, aplikacje Google, Semrush, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Webpozycja, Baselinker, Screaming Frog. Całość technologii pozwala nam osiągać wysokie wyniki w szybkim czasie.
Często otrzymujemy pytanie – ile kosztuje dana usługa lub kompleksowy marketing dla marki? Niestety w naszej branży nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ działać możemy w różnych budżetach odpowiednio dobierając usługi oraz zakres prac. Każda branża rządzi się swoimi prawami i oczywiście skuteczna reklama dla prawnika w warszawie za 300 zł / miesięcznie nie będzie możliwa. Ale o ile próg minimalny można określić, o tyle maksymalnego progu już nie ma. Im większy budżet firma przeznacza na e-Marketing, tym szybsze efekty i na większą skalę jesteśmy w stanie uzyskać. W Google Ads możemy generować więcej kliknięć, w Meta Ads większe zasięgi, a w SEO pozyskiwać więcej i lepszej jakości linki, co przekłada się na wzrost pozycji. Dlatego jeśli zastanawiasz się, czy Twój budżet jest odpowiedni, to napisz lub zadzwoń do nas. Omówimy Twoją obecność w Internecie, potencjał rozwoju, konkurencję i propozycję rozłożenia środków finansowych, tak abyś realizował swoje cele e-Marketingowe oraz zapewnił firmie stały rozwój.
Współpracuj
z najlepszymi
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.
9oo-17oo
8oo-17oo