Agencja SEOHeroes
Charakter reklamy zmienia się diametralnie na przestrzeni lat – innowacyjne rozwiązania wnoszą ją na wyższy poziom. E-mail marketing cieszy się dużą popularnością, nic dziwnego! Skutecznie prowadzony trafia do grona potencjalnych klientów, którzy bezpośrednio przyczyniają się do generowania wysokich zysków. Kampania mailingowa powinna opierać się na kilku ważnych krokach, niewiele bowiem trzeba, żeby wyrządziła więcej strat […]
Marketing
20 maja 2023
4 minuty czytania
Marketing
E-mail marketing – skuteczne pozyskiwanie klientów
Charakter reklamy zmienia się diametralnie na przestrzeni lat – innowacyjne rozwiązania wnoszą ją na wyższy poziom. E-mail marketing cieszy się dużą popularnością, nic dziwnego! Skutecznie prowadzony trafia do grona potencjalnych klientów, którzy bezpośrednio przyczyniają się do generowania wysokich zysków. Kampania mailingowa powinna opierać się na kilku ważnych krokach, niewiele bowiem trzeba, żeby wyrządziła więcej strat niż korzyści. Chcesz dowiedzieć się, czym jest e-mail marketing i jak powinien wglądać? W naszym wpisie rozwiejemy wszelkie wątpliwości!
Jakie są cele e-mail marketingu?
E-mail marketing realizowany jest jako jedna z form reklamy internetowej. Zanim jednak zdecydujemy się na jego wdrożenie, powinniśmy skupić się na przygotowaniu skutecznej kampanii. Istotną rolę odgrywa content oraz kierowanie komunikatu do odpowiedniej grupy odbiorców. Skupimy się dzisiaj na kilku krokach, których realizacja pomoże nam trafić do klienta. Oczywiście głównym założeniem kampanii mailingowej jest zwiększenie zysków firmy. Jednak opiera się ono na kilku działaniach:- Pozyskanie nowych klientów oraz sprzedaż
- Budowa relacji oraz zwiększanie świadomości firmy
- Podtrzymanie relacji z klientem
Przeczytaj także: Analiza słów kluczowych – co warto wiedzieć?
Efektywna realizacja kampanii mailingowej
Wiemy już, jak wyglądają poszczególne cele e-mail marketingu. Jednak realizacja kampanii mailingowej wymaga ogromnej staranności i dokładności. Opiera się ona na kilku istotnych krokach:- Analiza marki – odpowiednio przygotowany plan powinien zawierać charakter biznesu, oczekiwania, rodzaj odbiorców oraz najkorzystniejsze działania. Dokładna analiza marki pozwala w późniejszym czasie na ocenę prowadzonych działań.
- Grupa docelowa – odpowiednie określenie grupy odbiorców pozwala na dotarcie wyłącznie do osób, które realnie zainteresowane mogą być ofertą. Wysłany mail faktycznie jest przeczytany, a nie pominięty, czy umieszczony w spamie.
- Dostosowanie treści – poszczególne branże różnią się między sobą charakterem. Dopasowanie treści do grupy odbiorców pozwala na podejście do tematu w sposób profesjonalny i fachowy.
- Termin wysyłki – realizacja wysyłki maili w odpowiednim terminie – np. przed Bożym Narodzeniem, Dniem Matki czy Walentynkami, pozwala na dobranie odpowiedniej oferty.
- Forma maila – wygląd wiadomości ma ogromne znaczenie, bowiem większość z nas w pierwszej kolejności zwraca uwagę na ogólny wygląd komunikatu. Chaotyczna wiadomość oraz nieodpowiednie rozmieszczenie treści tekstowych i graficznym mogą zniechęcić użytkownika do dalszych działań.
Podsumowanie
Kampania mailingowa musi być dokładnie i precyzyjnie przemyślana – jedynie wówczas przyniesie zamierzone efekty. Nieumiejętna realizacja poszczególnych działań może przynieść firmie większe straty niż korzyści. Warto zatem zdecydować się na skorzystanie z pomocy profesjonalnych agencji marketingowych, które doskonale wiedzą, jak efektywnie prowadzić e-mail marketing. Chcesz zwiększyć zyski w firmie? Skontaktuj się z nami – przygotujemy doskonale dopasowaną kampanię mailingową do Twoich potrzeb! Kompleksowa obsługa marketingowa - napisz do nas!Najpopularniejsze
Gotowy do rozpoczęcia projektu?
Formularz kontaktowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych i treści uzupełnionej w formularzu w celu nawiązania kontaktu i odpowiedzi na moją wiadomość. Możesz wycofać swoją swoją zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie np. przesyłając E-Mail.
Pn - Pt
9oo-17oo
Kontakt ogólny
Polska
Kraków
Rybitwy 22
pokój 320
Czechy
Karviná
Masarykovo nám. 6/5
Pn - Pt
8oo-17oo