Seoheroes
Przewiń w dół
//Blog

Rodzaje certyfikatów SSL

Niedawno poruszaliśmy na blogu temat szyfrowanego połączenia HTTPS i wdrożenia go na swoją stronę internetową. Dziś przyjrzymy się, jakie rodzaje certyfikatów SSL są dostępne na rynku oraz jakie zalety wynikają z ich wykorzystania. Postaramy się także pomóc właścicielom stron internetowych w doborze odpowiedniego certyfikatu. Rodzaje certyfikatów SSL: Certyfikat Domain Validation (DV) Certyfikat gwarantuje bezpieczeństwo przesyłania danych. Jednak z..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Nadawanie linkom wychodzącym atrybutu nofollow w obrębie strony

Linki możemy podzielić na dwie grupy: dofollow oraz nofollow. Rozróżnianie obu grup jest bardzo istotne, ponieważ wpływają one bezpośrednio na widoczność naszej strony w wyszukiwarkach. W artykule pokrótce opowiemy, czym różnią się obie grupy oraz jak ustawić linki wychodzące z naszej strony jako nofollow. Wkrótce dowiecie się, że jest to bardzo istotne w procesie optymalizacji witryny internetowej. Najprościej mówiąc linki z atrybutem dofollow przeka..

Czytaj więcej
  • 16 komentarzy

Przejście na szyfrowaną wersję protokołu HTTP (HTTPS) Worpress

Czym jest HTTPS? HTTPS to szyfrowana odmiana protokołu HTTP. Na tę chwilę HTTPS szyfruje dane przy użyciu protokołu TLS. Jaki jest cel szyfrowania? Uniemożliwienie przechwytywania i podmieniania danych, które są przesyłane. Dlaczego o tym wspominamy na blogu SEO? Google oficjalnie poinformowało, że witryny internetowe wykorzystujące szyfrowaną wersję protokołu HTTP będą premiowane w wyszukiwarce. Na tę chwilę wszystkie testy potwierdzają, iż jest to..

Czytaj więcej
  • 14 komentarzy

Gdzie szukać klientów, jak pozyskiwać klientów?

Gdzie szukać klientów, jak pozyskiwać klientów? To pytanie zadaje sobie większość przedsiębiorców rozpoczynających przygodę z nowym biznesem. Sposobów jest wiele, a my postaramy się wypisać większość z nich. Tym razem nie skupimy się na szczegółowych opisach każdej metody, a pobieżnych przybliżeniach możliwości. Zatem gdzie szukać i jak pozyskiwać klientów? Zaczniemy od reklamy na rynku lokalnym. Niestety ten sposób nie zawsze można skutecznie..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Jak założyć, zlikwidować konto na Twitterze

26 marca 2016Kategoria : Twitter

Zarówno zakładanie jak i likwidowanie konta na Twitterze jest bardzo proste. Jednak statystyki wyświetleń w wyszukiwarce Google dla tego zapytania jasno wskazują, że wiele osób ma z tym problem i poszukuje pomocy. W takim właśnie celu powstał ten artykuł "edukacyjny". Jak założyć konto na Twitterze? Wchodzimy na stronę główną Twittera W prawym górnym rogu wybieramy język polski lub pozostajemy przy angielskiej wersji językowej Po prawej widnieje ..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

I Love Marketing – wrażenia, opinia

2 marca 2016Kategoria : Szkolenia

Targi I love Marketing już za nami, czas pokrótce opisać, jak wypadły na tle innych wydarzeń. Jednak zanim przejdę do udokumentowania wrażeń, przypomnę w dwóch zdaniach, czym było wspomniane wydarzenie. Dla przypomnienia, czym jest I Love Marketing? I Love Marketing to na tę chwilę największa konferencja marketingowa, jaka została zorganizowana w Polsce. Jeszcze kilka dni przed startem wyprzedano wszystkie bilety, dzięki czemu na sali zasiadło niespełna 80..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Facebook promocja postów, witryn, wydarzeń

W serwisie społecznościowym Facebook możemy znaleźć opcję promowania postów. Jest to bardzo ciekawa funkcja "emarketingowa" dlatego postanowiliśmy opisać jej działanie. Przedstawimy podstawy działania, zasady i porady dotyczące opcji promowania postów. Skupimy się na konkretach pomijając mniej istotne szczegóły. Na czym polega promocja postów? Dzięki usłudze promocji zwiększamy swoją szansę, że osoby z grupy jaką wyznaczymy, zobaczą nasz post na sw..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

I love marketing – konferencja o marketingu na początku marca

I love marketing to konferencja marketingowa skierowana głównie do małych i średnich działalności, firm. Impreza odbędzie się już 1 marca tj. wtorek, w warszawskich Złotych Tarasach. Cena biletu to 470 złotych netto, co w przeliczeniu daje opłatę 26 zł netto za wysłuchanie jednego eksperta.  Co oferuje konferencja I love marketing? Impreza potrwa 8 godzin, od 10:00 do 18:00. Podczas konferencji wystąpią najbardziej rozpoznawalne osoby na polskim polu mark..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Efekty pozycjonowania – jak śledzić widoczność w wyszukiwarkach?

Prawdopodobnie dla większości skutecznych pozycjonerów najprzyjemniejszym zadaniem jest monitorowanie widoczności witryny internetowej w wyszukiwarkach. Jest to również bardzo ważny element dla klientów, bowiem mogą reagować na negatywne efekty pozycjonowania, które przekładają się na spadki pozycji fraz. Dlatego też postanowiliśmy wspomnieć o kilku serwisach, jakie udostępniają nam możliwość śledzenia pozycji słów kluczowych. Gdzie śledzić efekt..

Czytaj więcej
  • 2 komentarze

Jak pozycjonować sklep?

Jak pozycjonować sklepy? Jak dobrać odpowiednie frazy, w jakich obszarach ich poszukiwać, jak budować system linków? W krótkim artykule postaram się przedstawić podstawy i sugestie, ale trzeba mieć na uwadze, że jest to tylko propozycja, która nie zawsze może się sprawdzać. Wiele zależy od produktów, jakie posiadamy w ofercie oraz od ich popularności. Zatem zadajmy sobie pytanie ... Jak pozycjonować sklep? Po pierwsze i zarazem najważniejsze - musimy dokł..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

© Agencja marketingowa Kraków – SEOHeroes 2019 / Wszystkie prawa zastrzeżone. Mapa pozycjonowania stron

Skontaktuj się
Close





Zamknij