Blog

Najnowsze
aktualności.

Szukaj.

Wyszukiwarki internetowe inne niż Google

Zaskoczony? Wyszukiwarki internetowe inne niż Google to wbrew pozorom wiele alternatyw, które w niektórych krajach są liderami popularności. Zapraszamy na nasze zestawienie wyszukiwarek internetowych innych niż Wujek Google! Bing.com Druga najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka internetowa stworzona przez firmę Microsoft. Różnica między Google, a Bingiem to głównie kwestie wizualne – w bingu codziennie zmienia się tło, […]

Google Moja Firma – opis, rola w SEO i czy warto mieć

Wyszukiwanie informacji o usługach świadczonych lokalnie zmieniło się nieco na przestrzeni ostatnich lat. Zmiany dotyczą nie tylko wyszukiwarki Google, ale również sposobu, w jaki z niej korzystamy. Wszechobecne smartfony umożliwiają nam znalezienie informacji odnośnie danego miejsca w każdych okolicznościach – w samochodzie, pracy lub szkole. O pozycjonowaniu lokalnym pisaliśmy niedawno, dzisiaj natomiast wyjaśnimy, czym jest […]

Facebook usuwa limit 20% tekstu w reklamie graficznej

Niedawno pojawiły się w sieci informacje na temat usunięcia przez Facebook limitu 20% tekstu z reklamy graficznej. Dotychczas największy na świecie serwis społecznościowy nie akceptował grafik, które posiadały zbyt dużą ilość treści. Według niektórych źródeł portal kontaktuje się z reklamodawcami, aby móc ich poinformować o tej możliwości. Dodatkowo usunięte zostało narzędzie, które służyło do nakładania […]

SEO Prasówka Wrzesień 2020 – podsumowanie

SEO Prasówka wrzesień! Jak ten czas leci! Wrzesień już za nami, weszliśmy w październik, co najszybciej można zauważyć za oknami. Dlatego przedstawiamy Wam zbiór najważniejszych doniesień ze świata pozycjonowania i marketingu internetowego. Zapraszamy do lektury! 9 września 2020 Według Johna Muellera strona, której widoczność ucierpiała z powodu aktualizacji głównego algorytmu Google (Core Update) będzie mogła […]

Analiza słów kluczowych – co warto wiedzieć?

Analiza słów kluczowych, czyli  odpowiednio dobrane słowa kluczowe to pierwszy krok do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Niezmiernie ważne jest znalezienie takich fraz, które doskonale oddawać będą to, co oferuje właściciel strony internetowej – np. produkty bądź usługi. Prawidłowo przeprowadzona analiza słów kluczowych opiera się na kilku zasadach, które należy wziąć pod uwagę. Sprawdź, […]

SEO Prasówka Sierpień 2020 – podsumowanie

Ostatni miesiąc wakacji właśnie dobiegł końca, zaczęliśmy więc planować nasze działania na wrzesień. Można zatem oficjalnie przedstawić Wam prasówkę za sierpień. Oto zbiór najważniejszych newsów prosto ze świata pozycjonowania i marketingu internetowego! 1 SIERPNIA 2020 ROKU Poprzez Twittera John Mueller przekazał informacje, że aby ustalić adresy kanoniczne dla kopii URLi, wyszukiwarka Google wykorzystuje: zewnętrzne i […]

Pozycjonowanie lokalne – jak wypromować lokalną firmę?

Charakter lokalnego biznesu różni się znacznie od firm działających na terenie całego kraju bądź świata. Wiąże się to przede wszystkim ze świadczeniem usług o zasięgu lokalnym, w obrębie zawężonego obszaru. Nie oznacza to jednak, iż należy zupełnie zrezygnować z promowania swojej działalności w przestrzeni internetowej – wręcz przeciwnie! Pozycjonowanie to zabieg mający na celu poprawę […]

Audyt Contentu – wszystko co musisz wiedzieć

Audyt Contentu umożliwia analizę jakości oraz użyteczności zawartości strony internetowej. Treści zawarte w domenie powinny być ujednolicone pod względem SEO, gdyż dopiero wówczas realnie wpływają na sukces firmy. Jeżeli nasza działalność nie obraca się w branży marketingowej, niekoniecznie możemy mieć świadomość, jakie treści są skuteczne oraz atrakcyjne – w odniesieniu do użytkowników, jak i robotów […]

Przekonaliśmy cię?
Skontaktuj się z nami czym prędzej :).