Seoheroes
Przewiń w dół
//Blog

Allegro Ads – promuj swoje aukcje w Allegro

Allegro zna każdy. Najpopularniejszy portal aukcyjny zrzesza tysiące sprzedawców, którzy traktują Allegro jako dodatek w swoich kampaniach sprzedażowych lub jako kluczowe źródło pozyskania klienta. Niestety nowym, mniejszym sprzedawcom ciężko się przebić w gąszczu konkurencyjnych ofert. Skutecznym sposobem na zwiększenie sprzedaży może okazać się reklama Allegro Ads. Zasada działania Allegro Ads jest łudząco podobna do polityki Google Adwords. Sprzedawc..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Marketing nieruchomości – remarketing pozwalający zamknąć lejek sprzedażowy

..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Pozycjonowanie strony na kilka miast lokalnie

..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Rozbudowa biblioteki słów kluczowych w sklepie internetowym

Mając doświadczenie w branży SEO i przeglądając na codzień sklepy internetowe można zauważyć pewną prawidłowość - większość z nich nie wykorzystuje potencjału do rozbudowy widoczności na kolejnych słowach kluczowych. Często niskim nakładem prac można wypracować wysokie pozycje na nowych frazach, które mogą przełożyć się na wzrost sprzedaży produktów. Dlaczego nie wykorzystujemy wspomnianego potencjału? Jak poszerzyć swoją widoczność?  Pow..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Jak kontrolować budżet Adwords przy płatnościach automatycznych?

Google testuje i co chwilę raczy użytkowników różnymi zmianami / nowościami w Google Adwords, które czasem mogą być dla nich przeszkodą lub utrudnieniem w prowadzeniu kampanii. Do takich zmian można zaliczyć usunięcie płatności przelewem lub jednorazowej płatności kartą i pozostawienie wyłącznie płatności automatycznych. Największym ryzykiem przy takim modelu płatności jest utrata kontroli nad budżetem, zwłaszcza przez niedoświadczonych użytkownik..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Content marketing – daj coś od siebie i zarabiaj

Na łamach naszego bloga agencji marketingowej SEOHeroes.pl pojawiła się już publikacją traktująca o content marketingu, w której pokazywaliśmy jak można wykorzystać go przy pozycjonowaniu strony pod nowe słowa kluczowe oraz jak z jego pomocą budować profesjonalny wizerunek działalności. Jednak ten rodzaj marketingu ma znacznie szersze zastosowanie i korzyści z niego płynące. Dlatego też postanowiliśmy ponownie pochylić się nad tym tematem i pokazać, ż..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Barbara Stawarz-García – wywiad

13 czerwca 2017Kategoria : Wywiad

Chciałbym Pani serdecznie podziękować za udział w wywiadzie na naszym blogu. Może na początku opowie Pani naszym czytelnikom kilka słów o sobie, w jakich dziedzinach marketingu się Pani specjalizuje, skąd powstało u Pani zainteresowanie w tym temacie? Moja agencja Happy Content specjalizuje się — jak nazwa wskazuje — w działaniach content marketingowych. Skupiamy się na budowaniu obecności i marki naszych klientów w Internecie. Prowadzimy działania w soc..

Czytaj więcej
  • 1 Comment

Dywersyfikacja biznesu

2 stycznia 2017Kategoria : Biznes

Dywersyfikacja biznesu polega na zróżnicowaniu strategii prowadzenia firmy i jej oferty, dzięki czemu zmniejszamy ryzyko strat oraz nagłego upadku działalności, a także powiększamy obszar działań, grupę odbiorców. Dywersyfikować możemy wiele elementów t.j.: asortyment produktów, źródła dostaw, zakres usług, markę, platformy sprzedaży, grupę odbiorców docelowych, kanały marketingowe, inwestycje, technologie i wiele więcej. Jaki jest cel takich dz..

Czytaj więcej
  • 10 komentarzy

Jak założyć bloga na WordPress [krok po kroku]?

Chciałbyś zacząć zamieszczać własne artykuły w Internecie, zbierać grono czytelników, a w przyszłości przekształcić swoją pasję w formę zarobku? W naszym poradniku dowiesz się jak krok po kroku założyć bloga na platformie Wordpress. Jest to idealna opcja dla osób, które nie chcą początkowo inwestować pieniędzy w profesjonalną stronę, a już teraz chciałyby wylać swoje przemyślenia i pomysły na wirtualne kartki papieru. Zapraszamy do poradnika i..

Czytaj więcej
  • 6 komentarzy

Wywiad ze Sławomirem Gdakiem

2 sierpnia 2016Kategoria : Wywiad

W dzisiejszym wywiadzie gościmy Sławomira Gdak, osobę ściśle powiązaną i aktywnie działającą w branży marketingu m.in. na swoim blogu https://www.blog.gdaq.pl lub za pośrednictwem szkoleń, publikacji. Dziękujemy za wyrażenie chęci współpracy. Powiesz nam kilka słów o sobie? Pozycjonowaniem zainteresowałem się około 2007 roku kiedy to sam potrzebowałem wypromować jeden z moich serwisów internetowych. Miesiącami zdobywałem wiedzę jak i doświadczen..

Czytaj więcej
  • 2 komentarze

© Agencja marketingowa Kraków – SEOHeroes 2019 / Wszystkie prawa zastrzeżone. Mapa pozycjonowania stron

Skontaktuj się
Close





Zamknij