Seoheroes
Przewiń w dół
//Blog

Analiza słów kluczowych – co warto wiedzieć?

Analiza słów kluczowych, czyli  odpowiednio dobrane słowa kluczowe to pierwszy krok do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Niezmiernie ważne jest znalezienie takich fraz, które doskonale oddawać będą to, co oferuje właściciel strony internetowej – np. produkty bądź usługi. Prawidłowo przeprowadzona analiza słów kluczowych opiera się na kilku zasadach, które należy wziąć pod uwagę. Sprawdź, co warto wiedzieć, zanim zaczniesz tworz..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

SEO Prasówka Sierpień 2020 – podsumowanie

Ostatni miesiąc wakacji właśnie dobiegł końca, zaczęliśmy więc planować nasze działania na wrzesień. Można zatem oficjalnie przedstawić Wam prasówkę za sierpień. Oto zbiór najważniejszych newsów prosto ze świata pozycjonowania i marketingu internetowego! 1 SIERPNIA 2020 ROKU Poprzez Twittera John Mueller przekazał informacje, że aby ustalić adresy kanoniczne dla kopii URLi, wyszukiwarka Google wykorzystuje: zewnętrzne i wewnętrzne linki, sitemapy, c..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Pozycjonowanie lokalne – jak wypromować lokalną firmę?

1 września 2020Kategoria : SEO

Charakter lokalnego biznesu różni się znacznie od firm działających na terenie całego kraju bądź świata. Wiąże się to przede wszystkim ze świadczeniem usług o zasięgu lokalnym, w obrębie zawężonego obszaru. Nie oznacza to jednak, iż należy zupełnie zrezygnować z promowania swojej działalności w przestrzeni internetowej – wręcz przeciwnie! Pozycjonowanie to zabieg mający na celu poprawę widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. W naszym wpis..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Audyt Contentu – wszystko co musisz wiedzieć

Audyt Contentu umożliwia analizę jakości oraz użyteczności zawartości strony internetowej. Treści zawarte w domenie powinny być ujednolicone pod względem SEO, gdyż dopiero wówczas realnie wpływają na sukces firmy. Jeżeli nasza działalność nie obraca się w branży marketingowej, niekoniecznie możemy mieć świadomość, jakie treści są skuteczne oraz atrakcyjne – w odniesieniu do użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek. Warto zatem sprawdzić, czy za..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Naming, czyli jak wymyślić dobrą nazwę produktu lub marki?

Nazwa – opis produktu lub marki, który opisuje… wszystko. Nazwa jest kluczowym elementem identyfikacji marki, podstawową wytyczną do stworzenia logo oraz całej identyfikacji wizualnej. Pomimo tego, że zazwyczaj jest to jedno lub dwa słowa – to najtrudniej jest ją wymyślić. Dlatego powstał Naming, odrębna dziedzina marketingu, która zajmuje się tworzeniem nazw dla produktów, marek czy usług. Z naszego artykułu dowiesz się: 1. Dlaczego nazwa jest waż..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Jak napisać tekst zapleczowy?

Tekst zapleczowy stanowi pośrednią formę pomiędzy preclem a artykułem naukowym, bowiem pierwszy z nich jest znacznie mniej wymagający, natomiast drugi stanowi większe wyzwanie pod względem specjalistycznej wiedzy oraz słownictwa. Aby napisać dobrej jakości tekst zapleczowy, należy zwrócić uwagę na kilka istotnych cech, jakie powinien on posiadać – sprawdź co należy wiedzieć. Czym jest strona zapleczowa? Teksty zapleczowe to funkcjonalne utwory tekstowe ..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Jak tworzyć opisy produktów zgodnie z SEO?

Każdy sklep działający w przestrzeni internetowej dąży do zwiększania swojej sprzedaży, a tym samym do osiągania większych zysków. Na osiągnięcie tego typu sukcesu, składa się kilka istotnych czynników. Warto stworzyć własną strategię, której przemyślane elementy przyniosą spodziewane efekty – np. wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jednym z takich elementów są opisy produktów, tworzone zgodnie z zasadami SEO. Jest to czynnik znaczący zarówn..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Wszystko co musisz wiedzieć o meta title i meta description

Optymalizacja witryny często zaczyna się właśnie od sprawdzenia meta znaczników. Meta title oraz meta description wpływają na pozycje strony w organicznym wyszukiwaniu, na jej miejsce w rankingach wyszukiwarek oraz na liczbę kliknięć w link. Co to jest meta title i description , gdzie się znajduje i jak je pisać? – przeczytaj i sprawdź. Co to jest meta title? Znacznik meta title, czyli meta tytuł to inaczej tytuł strony internetowej. Pojawia się on w wyni..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Allegro Ads – promuj swoje aukcje w Allegro

Allegro zna każdy. Najpopularniejszy portal aukcyjny zrzesza tysiące sprzedawców, którzy traktują Allegro jako dodatek w swoich kampaniach sprzedażowych lub jako kluczowe źródło pozyskania klienta. Niestety nowym, mniejszym sprzedawcom ciężko się przebić w gąszczu konkurencyjnych ofert. Skutecznym sposobem na zwiększenie sprzedaży może okazać się reklama Allegro Ads. Zasada działania Allegro Ads jest łudząco podobna do polityki Google Adwords. Sprzedawc..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

Marketing nieruchomości – remarketing pozwalający zamknąć lejek sprzedażowy

..

Czytaj więcej
  • 0 Comment

© Agencja marketingowa Kraków – SEOHeroes 2019 / Wszystkie prawa zastrzeżone. Mapa pozycjonowania stron

Skontaktuj się
Close





Zamknij