Seoheroes
Przewiń w dół
Strona Główna

Audyty SEO
Zoptymalizuj swoją stronę

Przygotujemy dla Ciebie kompleksowy audyt SEO, abyś miał świadomość błędów i braków na stronie, które obniżają Twoje pozycje. Dostarczymy Ci dokument pdf z rozpisanymi sugestiami do wdrożenia w celu poprawienia wyników w Google.

Doradztwo
Zaczynajmy
#Doradztwo

Audyt SEO

Zawsze przed rozpoczęciem pozycjonowania strony należy wykonać kompleksowy audyt SEO. Polega on na odnalezieniu wszelakich błędów, które negatywnie wpływają na widoczność domeny w wyszukiwarce Google. Co ciekawe, zazwyczaj sam audyt pozwala natychmiastowo zwiększyć pozycje słów kluczowych i tym samym zwiększyć potencjalny ruch na stronie. Nasi specjaliści rozłożą dla Ciebie stronę na części pierwsze, aby wykryć wszystkie problemy, z którymi się boryka.

W jaki sposób dostarczamy Audyt SEO

Cały audyt sporządzamy w pliku tekstowym, który później konwertujemy do rozszerzenia .pdf. W pliku znajdziesz wszystkie wychwycone przez naszych specjalistów błędy i sugestie poprawek. Staramy się również załączać wiele zdjęć, aby przedstawić problemy wizualnie np. problem duplikatów nagłówków czy meta znaczników. Do audytu SEO wykorzystujemy wiele programów t.j. Screaming Frog, Ahrefs, Senuto czy Google Insights. Raporty z nich również znajdziesz w pliku tekstowym lub w formie załącznika. Oczywiście odpowiednie oprogramowanie to wyłącznie dodatek to uważnego przeglądnięcia strony. Narzędzia, które posiadamy umożliwiają nam profesjonalne wykonanie audytu, który pomoże Ci w poprawie pozycji strony i jej kondycji. Czas realizacji podobnie jak cena zamówienia jest uzależniony od wielkości strony. Dlatego też szacujemy go przy każdym zleceniu osobno.

Wycena indywidualna

Koszt audytu strony jest zależny od poziomu jej rozbudowania, ilości podstron, obecnej kondycji oraz formy (strona firmowa, blog, portal, sklep)

Przykładowe błędy związane z optymalizacją strony

  1. Brak opisów i tytułów w Google lub opisy i tytuły takie same dla każdej podstrony
  2. Meta znaczniki o nieodpowiedniej długości
  3. Brak słów kluczowych dodanych w meta znacznikach / tekstach na stronie / nagłówkach
  4. Brak treści na stronie
  5. Nie usunięcie stron / wpisów i innych publikacji generowanych losowo, co prowadzi do ich zbędnego zaindeksowania
  6. Brak zoptymalizowanych podstron pod konkretne usługi
  7. Wyłączone indeksowanie strony
  8. Brak opisów kategorii / produktów
  9. Kopiowanie treści z innych stron / od hurtowni
  10. Zbyt duże natężenie słowami kluczowymi na stronie
  11. Brak przyjaznych linków na stronie: za długie linki, linki bez słów kluczowych
  12. Bardzo wolne ładowanie strony
  13. Brak odpowiedniego linkowania wewnętrznego
  14. Ukrywanie treści na stronie
  15. Zduplikowane strony
  16. Brak wersji mobilnej strony
  17. Formatowanie treści
  18. Niezoptymalizowane grafiki ( wielkie wagi, brak altów )
  19. Zbędne linki wychodzące ze strony
  20. Zbędne wykorzystanie subdomen
Wycena//

Dane kontaktowe

Zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.

01. Telefon

509 334 589

667 758 735

501 965 077

02. Email

kontakt@seoheroes.pl

konrad.k@seoheroes.pl

marcin.w@seoheroes.pl

Bezpłatna wycena audytu SEO

Uzupełnij poniższy formularz i otrzymaj darmową wycenę

Aby wysłać wiadomość zaakceptuj przetwarzanie danych z formularza

Dodatkowe informacje o audytach SEO

Na przestrzeni lat, prowadząc audyty zarówno dla mniejszych firm, jak i bardziej rozbudowanych portali/sklepów, spotykaliśmy się z różnorodnymi problemami. Na brak wyników SEO może wpływać tak wiele elementów, że zatrudnienie do analizy strony profesjonalnej firmy może okazać się zbawienne w skutkach. Strony mogą być zarówno błędnie zoptymalizowane, jak i przeoptymalizowane, programiści tworząc stronę mogli pozostawić po sobie błędy lub przestarzałe technologie, z którymi roboty Google nie dają sobie rady, strona mogła ulec atakom hakerskim, domena mogła zostać zaspamowana śmieciowymi linkami, natężenie strony słowami kluczowymi może być zbyt wysokie, budowa struktury linków wewnętrznych może sprawiać problemy. To tylko przykładowe problemy, z którymi mieliśmy okazję się spotykać. Niestety najwięcej problemów tworzą niszowe agencje marketingowe oraz firmy zajmujące się tworzeniem stron. Ci pierwsi pozycjonując stronę za przysłowiowe 100 zł psują domenę agresywnie likując ją ze śmieciowych źródeł. Później przeprowadzając audyt SEO widać jak na dłoni ich negatywne działania. Ci drudzy, czyli agencje interaktywne, tworząc budżetowe strony nie zwracają uwagi na SEO, optymalizację kodu oraz jego poprawność. Skupiają się, aby strona zadziałała, a klient akceptując projekt zrobił dla nich przelew. Jednak 90% osób nie sprawdzi co kryje się pod powierzchnią graficzną, w kodzie, z uwagi na brak odpowiednich umiejętności. Wszystkie błędy z czasem wyjdą, a tym samym trzeba będzie ponieść kolejne koszta audytów oraz naniesienia poprawek.

Opinie naszych klientów

Zobacz co o nas piszą

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny współpracy

Skontaktuj się
Close





Zamknij