Seoheroes
Przewiń w dół
Strona Główna

Audyty Adwords
Zoptymalizuj swoją kampanię

Twoja kampania w Google Adwords nie przynosi dochodów? Pomimo wielu wejść na stronę z reklamy nie otrzymujesz żadnych leadów lub nie generujesz sprzedaży? Bardzo możliwe, że kampania jest błędnie ustawiona. Przeanalizujemy ją dla Ciebie i zasugerujemy konkretne rozwiązania.

Adwords
Zaczynajmy
#Doradztwo

Audyt Adwords

Prowadzisz kampanię Adwords, która nie przynosi żadnych zysków / nie przekłada się na leady ofertowe lub sprzedaż produktów? Możliwe, że jest nieodpowiednio skonfigurowana, przez co pieniądze z Twojej sakiewki uciekają różnymi drogami. Audyt Adwords ma na celu przeanalizowanie kampanii linków sponsorowanych, znalezienie i wyeliminowanie jej wszystkich błędów oraz wprowadzenie zmian, które mogą przyczynić się do wzrostu konwersji czy obniżenia kosztów CPC.

Czym może skutkować błędnie ustawiona kampania Adwords?

Jest wiele „efektów ubocznych” źle ustawionej kampanii Adwords. Pierwszym najbardziej oczywistym jest jej nie funkcjonowanie. Może się tak stać gdy np. moderatorzy Google nie zaakceptują naszych reklam do kampanii. Idąc dalej nie konfigurując w pełni naszej kampanii możemy narazić się na zawyżone stawki CPC. Jeśli odpowiednio dostosujemy kampanię, to możemy płacić mniej, co jest celem każdego przedsiębiorcy. Kolejnym efektem ubocznym może być wyświetlanie się reklamy na frazach nie związanych ściśle z naszą ofertą poprzez dopasowania przybliżone. Błędna konfiguracja może także zmniejszyć konwersję, zainteresowanie Twoją reklama, słabe pozycje w wyszukiwarce czy wyświetlanie się reklamy w rejonach, które Cię nie interesują.

Czy kampania Adwords jest mi potrzebna ?

Bardzo dużo mówi się, że Adwords to skarbonka bez dna. Nieustannie wydajemy pieniądze licząc na zwrot i na wieczność jesteśmy związani z opłatami z tytułu kliknięć w naszą reklamą. Jednak, jeśli kampania linków sponsorowanych jest odpowiednio skonfigurowana, to przekłada się ona na czyste zyski. Dlatego też nawet w przypadku wysokiej widoczności w wynikach organicznych warto się zdecydować na jej prowadzenia. Użytkownicy wyszukiwarki Google bardzo często decydują się na skorzystanie z usług / zakup produktów na pierwszej napotkanej stronie, a zazwyczaj widnieją tam strony promowane właśnie przez kampanie linków sponsorowanych. Dlatego powinna się pojawić tam również Twoja firma / strona internetowa.

Prowadzisz sklep ? Zainwestuj w kampanię produktową

Kampania produktowa, to świetne narzędzie do generowania sprzedaży na Twoim sklepie. Dzięki niej ukażesz swoje produkty w wyszukiwarce Google, razem z ceną, zdjęciem, tytułem i linkiem do Twojej strony. Jeśli uważasz, że posiadasz lepszą od innych ofertę, to koniecznie powinieneś się tam znaleźć i ją pokazać.

Wycena//

Dane kontaktowe

Zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.

01. Telefon

509 334 589

667 758 735

501 965 077

02. Email

kontakt@seoheroes.pl

konrad.k@seoheroes.pl

marcin.w@seoheroes.pl

Bezpłatna wycena audytu kampanii Adwords

Uzupełnij poniższy formularz i otrzymaj darmową wycenę audytu

Aby wysłać wiadomość zaakceptuj przetwarzanie danych z formularza

Opinie naszych klientów

Zobacz co o nas piszą

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny współpracy

Skontaktuj się
Close





Zamknij