Znaczniki meta – jaki ich używać?

Znaczniki meta

Meta title – najważniejszy znacznik meta, który wpływa bezpośrednio na pozycjonowanie. Warto w nim umieścić jak najwięcej słów kluczowych, ale równie ważne jest zachowanie spójnego tekstu, który jest przyjazny i interesujący dla użytkowników. Ilość znaków to maksymalnie 70 znaków.

Meta description – znacznik ten nie jest już tak istotny jak meta title. Nie wpływa on z tak wielką siłą na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Jednak nie oznacza to, iż nie warto go dodawać. Jest on jednocześnie pozytywnie odbierany przez roboty, jak i przez użytkowników. Możemy w nim zamieścić więcej informacji o samej działalności firmy i poinformować potencjalnych klientów, jakie korzyści odniosą interesując się firmą. Znacznik description powinien liczyć 200 – 250 znaków.

Meta keywords – w obecnych czasach znaczniki meta keywords nie posiadają żadnej wartości ratingowej. Polecamy ich usunięcie, bowiem moderatorzy Google mogą je rozpatrzyć, jako sztuczne zwiększanie ilości słów kluczowych. Dodatkowo dzięki pustemu polu konkurencja nie będzie wiedzieć, na które frazy promujemy swoją stronę.

Share

Recommended Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *