Remarketing

Bardzo często użytkownicy wchodzą na stronę, przeglądają usługi i cennik, a później odwiedzają konkurencję. Analizują kilka stron, a decyzję podejmują dopiero po kilku dniach. Wygra firma, która najlepiej utkwi im w pamięci. Co zrobić, aby wybrali właśnie nas? Trzeba im się przypominać. W jaki sposób? Między innymi dzięki usłudze Remarketingu. Polega ona na tym, że osobie odwiedzającej naszą stronę zaczną się wyświetlać reklamy z naszymi usługami na takich stronach jak Facebook czy Onet. Nieustannie będziemy przypominać o swoim istnieniu i w efekcie zwiększymy szanse na zakup usług czy produktów.


icp-repu

Jak Działamy


Określamy korzystny budżet na kampanię

Informujemy klienta, jaki budżet powinien przeznaczyć na kampanię, aby przyniosła ona pozytywne efekty.

Budujemy kampanię

Na samym początku budujemy zoptymalizowaną kampanię w narzędziach dostarczonych przez Google i podpinamy pod nią stronę klienta.

Ruszamy z promocją

Uruchamiamy kampanie i uważnie śledzimy efekty za pomocą podpiętych narzędzi do analizy.

Wyciągamy wnioski

Analizujemy przebieg kampanii i w przypadku kolejnej akcji uderzamy z jeszcze większą siłą.





Z czym warto połączyć Remarketing?

Remarketing najlepiej się sprawdza, gdy połączymy go z innymi formami marketingu, które zapewniają jednorazowe wejścia na stronę t.j.:

  • Kampanie Adwords
  • Płatna promocja w Social Media
  • Cold mailing

Dzięki temu zagwarantujemy sobie, że klient nie zapomni o naszej firmie.