Pozycjonowanie Bielsko Biała

pozycjonowanie Bielsko Biała

Pozycjonowanie Bielsko Biała

 

Szukasz profesjonalnej agencji, która wypromuje Twoją stronę internetową, e-sklep, bloga? Chcesz, aby większa ilość odbiorców odwiedzała Twoją domenę? Pragniesz, by Bielsko-Biała była kojarzona z Twoją marką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na te pytania, to znaczy, że potrzebujesz pomocy grupy SEOHeroes. Zapewniamy usługi bezpiecznego pozycjonowania. Stosujemy nowoczesne i efektywne działania, które gwarantują stabilne miejsce w wyszukiwarce, bez niekontrolowanych spadków. Najistotniejszą sprawą jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, co ułatwi odnajdywanie Twojej witryny w Internecie. Oferujemy także wiele innych usług. Dzięki łączeniu ich zapewniamy korzystniejsze warunki współpracy. Rozliczamy się w ramach abonamentu miesięcznego. Zapewniamy stały kontakt z klientem, ukazując efekty naszej pracy. Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu:

Na czym polega pozycjonowanie stron i dlaczego jest opłacalne?

Pozycjonowanie to w dużym skrócie reklama w wyszukiwarce. Zazwyczaj działania są prowadzone pod kątem wyszukiwarki Google, jako że zdominowała ona obecny rynek. Jednak w niektórych krajach takich jak Rosja promocja obejmuje również wyszukiwarkę Yandex. Jednak jako że działania naszej agencji ograniczają się do rynku Polskiego ( tutaj czujemy się najsilniejsi ), to właśnie będziemy rozpatrywać temat pozycjonowania stron na wyszukiwarce Google. Celem usługi jest zwiększenie widoczności / pozycji strony klienta w wynikach organicznych pod wybranymi słowami kluczowymi. Czym są wyniki organiczne?

Jak widać na przykładzie po prawej stronie wyniki wyszukiwania są podzielone w następujący sposób:

  1. Wyniki linków sponsorowanych ( Google Adwords )
  2. Wyniki z Google Maps ( Google Moja Firma )
  3. Wyniki organiczne ( Te wyniki nas interesują przy pozycjonowaniu strony )

Przedstawiony układ nie zawsze będzie taki sam. Przykład został stworzony w oparciu o frazę ” adwokat Bielsko Biała „, która jest dość konkurencyjna i posiada wiele wyników. Dlatego też możemy zaobserwować wszystkie powyżej wypisane wyniki. W momencie gdy wpiszemy mniej konkurencyjną frazę, to może się okazać, że wyszukiwarka wyświetli nam wyłącznie wyniki organiczne. Z kolei poszukując produktów np. „deskorolka” dodatkowo ukażą nam się pozycje z reklamy produktowej ( Google Merchant ), wyszukując informacji, definicji pojawią się pola tekstowe z cytatami z wybranego portalu etc. Jednak najpopularniejszy widok, to ten który przedstawiliśmy na grafice po prawej stronie. Dlaczego warto walczyć o wyniki organiczne w Google? Gwarantuję one nam stały dopływ klientów, koszta nie są, tak jak w przypadku Adwords, generowane za każde kliknięcie. Dodatkowo bardzo wiele osób nie klika w reklamy linków sponsorowanych, tylko poszukuje usług właśnie w wynikach organicznych. To zwiększa prawdopodobieństwo, że znajdzie on firmy o wysokiej jakości usług, będące długo na rynku z ustabilizowaną pozycją.

Pozycjonowanie strony, a tym samym wysoka widoczność w wynikach organicznych jest bardzo skuteczna, ponieważ trafiamy do klienta docelowego. Na naszą stronę trafi użytkownik Internetu, który właśnie w danym momencie poszukuje usług świadczonych przez nasza działalność lub produktów, jakie posiadamy w naszym asortymencie. To znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, że skorzysta on z naszych usług. Oczywiście nie możemy zapominać o konkurencji. Dlatego też musimy zadbać o wysoką jakość naszej oferty oraz strony internetowej. Odnośnie witryny www powinna być ona maksymalnie intuicyjna, klient musi bezproblemowo odnaleźć niezbędne informacje. Jeśli o to zadbamy to zyskamy dużą przewagę nad konkurencją. Zasada jest prosta, jeśli klient nie będzie mógł sobie poradzić z odszukaniem informacji, to przejdzie do konkurencji i jeśli ona mu to zapewni, to skorzysta z ich usług.

Pozycjonowanie strony możemy porównać z inną usługą marketingową np. reklamą w telewizji. Przy pozycjonowaniu zazwyczaj trafiamy do naszej grupy docelowej, która jest gotowa skorzystać z oferty już teraz. Przy reklamie w telewizji, która jest bardzo kosztowna, trafiamy do wszystkich. Nie jesteśmy w stanie określić ilu z odbiorców może stać się naszymi klientami. Dodatkowo posiadając mniejszy budżet zazwyczaj możemy sobie pozwolić na jednorazowe działania promocyjne w telewizji. Pozycjonowanie to stały koszt miesięczny, a zdobyte pozycje utrzymują się i nieustannie generują ruch na stronie. Oczywiście mówimy o bezpiecznym pozycjonowaniu (White Hat SEO), a nie spamie linkowym, które pozwala tylko na chwilę wybić się nas szczyt wyników organicznych. Dodatkowo nieustannie możemy poszerzać swój zasięg dodając do pozycjonowania nowe słowa kluczowe. Na przykładzie frazy „adwokat Bielsko Biała” możemy dobrać kolejne frazy: „kancelaria adwokacka Bielsko Biała”, „prawnik Bielsko Biała”, „pomoc prawna Bielsko Biała”, „pomoc prawnika Bielsko Biała” itd. Dodatkowo warto zbudować na stronie blog, gdzie będziemy publikować artykuły specjalistyczne. Nie tylko zwiększy to poziom profesjonalizmu naszej firmy, ale również pozwoli poszerzyć zakres fraz do pozycjonowania np. na zapytania typu „dochodzenie rozszczeń”, „Zmiany w prawie …” itd. Odpowiadając w ten sposób na pytania internautów tworzymy sobie szansę, że zgłoszą się do nas po płatną pomoc.

Podział strony wyszukiwania Google na linki sponsorowane, wyniki z Google Maps oraz wyniki organiczne:

pozycjonowanie-bielsko-biala

Dobrze, już wiemy dlaczego warto się pozycjonować, co nam to da, ale jak to zrobić? Dlaczego ta usługa jest płatna?

 

Pozycjonowanie strony, niezależnie od tego czy będzie to promocja na miasto Bielsko Biała, Warszawa czy globalnie na całą Polskę, opiera się na dwóch głównych elementach: optymalizacja i pozyskiwanie wartościowych linków. To właśnie te 2 czynności najbardziej przekładają się na nasze pozycje, a tym samym ruch generowany na stronę. Zacznijmy od optymalizacji strony – co to takiego? Najłatwiej mówiąc przystosowanie strony pod wymagania Google oraz pod frazy, które chcemy pozycjonować. Tutaj niepodważalnie trzeba posiadać szeroką wiedzę, ponieważ w grę wchodzi wiele elementów technicznych. Na optymalizację składają się takie elementy jak: ustawienie języka strony, optymalizacja szybkości ładowania, zbudowanie poprawnej struktury linków wewnętrznych, stworzenie przyjaznych linków URL, konfiguracja nagłówków i meta znaczników pod wybrane frazy, stworzenie potrzebnych do pozycjonowania podstron, wyeliminowanie błędów w kodzie, stworzenie mapy strony, sprawdzenie poprawności komend dla robotów, przystosowanie strony pod urządzenia mobilne, sprawdzenie jak roboty Google widzą naszą stronę ( czy nie mają z tym problemów ), wyeliminowanie elementów niewidocznych dla robotów, sprawdzenie i dostosowanie nasycenia słów kluczowych na podstronach czy w przypadku potrzeby rozbudowanie treści na stronie. Oczywiście to tylko niektóre elementy, które trzeba mieć na uwadze. Wyróżniamy także optymalizację strony pod kątem UX, czyli tym razem spoglądamy nie od strony robotów Google, ale od strony użytkownika. Analizujemy czy z łatwością odnajdzie na stronie wszystkie potrzebne informacje, wdrażamy przyciski Call To Action, które zachęcają go do kontaktu czy wyróżniamy najistotniejsze informacje w odpowiednich miejscach. Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, powinieneś zadbać zarówno o optymalizację SEO, jak i UX. Powracając jednak do pozycjonowania stron, optymalizacja bardzo często już po kilku dniach pozwala odnotować znaczące wzrosty pozycji. Firmy tworzące strony przeważnie nie dbają o elementy SEO, dostarczając ładną, ale kompletnie nieskonfigurowaną stronę internetową. Powróćmy jeszcze na chwilę do przykładu frazy ” adwokat Bielsko Biała „. Przeglądając wyniki na 30+ miejscach możemy znaleźć strony z ustawionym tytułem strony typu ” Imię Nazwisko ” … i tyle. Strona z miejsca mogłaby powędrować o kilka / kilkanaście pozycji w górę, gdyby właściciel dodał do tytułu kluczowe dla pozycjonowania słowo – ” Adwokat Bielsko Biała – Imię Nazwisko „. Optymalizując kolejne elementy strony zapewniłby sobie solidny skok w pozycjach. W tym momencie pozostałaby 2 część procesu pozycjonowania czyli pozyskiwanie linków zewnętrznych i już po kilku miesiącach firma cieszyłaby się stabilnym napływem klientów z wyników organicznych.

Wartościowe linki zewnętrzne

Czym są linki zewnętrzne? Są to linki ( odnośniki ), które prowadzą do Twojej strony internetowej z innych stron. Powróćmy znów do przykładu adwokata z Bielsko Białej. W celu promocji publikuje on artykuł na portalu Onet, gdzie udziela porady prawnej. W ten sposób zyskuje szansę, że czytelnicy Onetu skorzystają z jego usług ( o ile opublikowany wpis był merytoryczny, wysokiej jakości ). Jednak to nie wszystko. Właściciel dodaje we wpisie link do swojej firmowej strony, w ten sposób „moc ratingowa” Onetu jest przekazywana stronie firmowej adwokata. Dzięki temu zwiększa ona pozycje w Google. Kolekcjonując coraz więcej linków nieustannie polepszamy pozycje krocząc do upragnionego TOP 1. Skąd można pozyskiwać linki prowadzące do naszej strony?

  1. Artykuły Sponsorowane na blogach / portalach
  2. Wpisy na Forach Dyskusyjnych (pozyskiwanie linków w ten sposób można połączyć z marketingiem szeptanym)
  3. Wpisy w komentarzach z linkiem do strony
  4. Katalogi stron (polecamy wyłącznie te najpopularniejsze jak katalog Onetu czy Interii )
  5. Linki z profili
  6. Zaplecza
  7. Social Media ( te linki niestety nie wpływają znacząco na pozycjonowanie strony)
  8. Katalogi firm

Trzeba mieć również na uwadze, że wyróżniamy linki dofollow i nofollow. Linki dofollow przekazują moc na naszą stronę, a linki nofollow niestety nie zapewniają nam tej korzyści ( choć i tak z niektórych analiz / badań wynika, że wpływają one pozytywnie na pozycje strony ). Jednak warto pozyskiwać oba rodzaje odnośników, aby stworzyć maksymalnie naturalny profil linków. W przypadku walki wyłącznie o linki dofollow, Google z łatwością rozpozna, że strona jest sztucznie pozycjonowana, co może zadziałać niekorzystnie. Na temat linków moglibyśmy napisać całą książkę ( zresztą już nie jedna osoba to zrobiła ). Trzeba mieć świadomość, jakie linki mogą nam zaszkodzić, jakie nam pomogą, w które warto zainwestować, ile warto na nie poświęcić itd. itd. Dlatego też  pozycjonowanie strony, nawet lokalnie na dane miasto np. Bielsko Biała lub Kraków, przy braku odpowiedniej wiedzy może okazać się syzyfową pracą. Możemy bardziej zaszkodzić naszej widoczności w wynikach organicznych niż ją wesprzeć jednocześnie tracąc spore pokłady pieniężne. Tutaj właśnie odpowiadamy jednocześnie na pytanie dlaczego usługi pozycjonowania są płatne. Pozycjoner musi nie tylko zoptymalizować stronę, przygotować teksty, które posłużą do publikacji i pozyskania linków zewnętrznych, ale również opłacić rachunki związane z zakupem możliwości opublikowania takiego wpisu. Niestety są to niskie koszta. O ile w przypadku katalogów cena dodania waha się od 2 do 20 zł, to w przypadku artykułów sponsorowanych są to już kwoty rzędu od 50 do nawet 10 tys. złotych. Oczywiście linki z artykułów sponsorowanych są o wiele mocniejsze niż te z katalogów. Można w tym momencie poruszyć również idee pozycjonowania strony wyłącznie na darmowych formach – wpisy na forach, blogach czy darmowe katalogi stron. Taka forma była skuteczna, ale kilka ładnych lat temu. W tym okresie Google posiadało jeszcze niedopracowane algorytmy. Pozycje były ustalane na podstawie ilości linków prowadzących do strony. Jeśli dana witryna internetowa posiadała ich najwięcej, to była również uznawana za najbardziej wartościową. Nietrudno się domyślić, że strategią pozycjonowania było wtedy spamowanie i pozyskiwanie jak największej liczy linków. Źródła tych linków nie były istotne, liczyła się ilość. Działania te były w pełni zautomatyzowane przez takie programy jak Adder czy Publiker. Dodawały one automatycznie wpisy w darmowych miejscach, a nasza strona windowała w wynikach organicznych Google. Niestety … do czasu. Google zauważyło ten problem. Było to dość niesprawiedliwe, ponieważ wyszukiwarka nie premiowała firm, które wyróżniają się na rynku wysoką jakością usług i sporym doświadczeniem na karku, a firmy, które zdobyły więcej linków. Przez to użytkownik mógł trafić wyszukując usług / produktów na mniej rzetelne działalności. Doprowadziło to do drastycznych zmian w algorytmach Google. Od tamtego czasu nie premiowano już ilości linków. Skupiono się na ich jakości. Był to ogromny szok dla branży. Strony pozycjonowane w na tamte czasy najskuteczniejszy sposób z dnia na dzień lądowały na dalekich pozycjach lub kompletnie wypadały z TOP 100. Agencje SEO oczywiście skorygowały swoje działania, ale efektem tego był znaczący skok cen usług SEO. Na dziś dzień wszystkie działania z zakresu pozyskiwania linków realizowane są ręcznie ( programy do automatycznego pozyskiwania linków z czasem wymarły ). Dodatkowo agencje są zmuszone do pozyskiwania wyłącznie wartościowych linków, które są płatne. Właśnie tak dziś wygląda pozycjonowanie stron i prawdopodobnie tak będzie wyglądało w najbliższych latach.

Zmiany te wywołały jeszcze jedną konkretną zmianę w ofercie profesjonalnych agencji marketingowych. Mianowicie znikła z nich propozycja świadczenia usług pozycjonowania stron z płatnością za efekt. Wcześniej była to bardzo popularna metoda. Klient płacił wyłącznie za pozycje, które znalazły się na 1 stronie Google co było dla niego bardzo korzystne. Firma SEO również nie miała z tym problemu, ponieważ pozyskiwała linki bezpłatnie. Nastawiała się na długofalowy zysk. Jednak zmiana strategii i potrzeba pozyskiwania płatnych linków wszystko odmieniła. Obecnie żadna agencja marketingowa nie założy własnych pieniędzy na linki i nie będzie wyczekiwać efektów. Nie jest to po prostu dla niej opłacalne. Dlatego też domyślną formą rozliczenia stała się płatność abonamentowa, ryczałt miesięczny. Dzięki temu agencja uzyskuje środki na pozyskanie linków i opłatę pracowników, którzy realizują zlecenie. Oczywiście nadal możemy na rynku spotkać masę niszowych agencji świadczących usługi w systemie od efektu w oparciu o darmowe rozwiązania. Jednak nie muszę zapewne tłumaczyć do czego to doprowadza i jakie są tego efekty. Bardzo często spotykamy się z klientami, którzy przychodzą do nas właśnie po takich usługach i proszą o naprawę domeny, która została ukarana filtrami lub banami od Google. Niestety bardzo często prościej zacząć wszystko od początku, zakupić czystą domenę i działać właśnie na niej. Tym bardziej, że takie osoby zazwyczaj dopiero zaczynają przygodę z pozycjonowaniem i marketingiem internetowym. Więksi gracze raczej od lat korzystają z usług profesjonalistów i nie są narażeni na tego typu kary.

Jak wygrać z konkurencją?

Zapewne wielu z Was zastanawia się, jak wygrać z konkurencją skoro ona zaczęła pozycjonować się wcześniej. Co ciekawe pomimo upływu lat bardzo dużo firm nadal nie docenia potencjału pozycjonowania lub korzysta ze śmieciowych usług niszowych firm. Dzięki temu nie trudno przegonić ich w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo bardzo wiele osób nie docenia możliwości rozbudowy fraz. Dla przykładu weźmy serwis komputerowy w Bielsko Białej. Konkurencja na samą frazę „serwis komputerowy Bielsko Biała” jest dość duża. Oczywiście, zdobycie TOP 1 jest jak najbardziej realne, ale jednocześnie dużo bardziej czasochłonne. Przydałoby nam się już wcześniej generować ruch i sprzedaż usług, aby odnosić zyski. Dlatego celem jest poszukanie innych fraz, o mniejszej konkurencji, które przełożą się pozytywnie na nasz biznes. Pierwszy świetny pomysł to zbudowanie podstron dla każdej marki laptopa: Lenovo, HP, Acer itd. Kolejno wypromowanie ich na frazach ” serwis laptopów Lenovo Bielsko Biała „, „serwis laptopów HP Bielsko Biała” itd. Oczywiście mam świadomość tego, że zazwyczaj serwis zajmuje się wszystkimi modelami laptopów. Jednak musimy się postawić w skórze klienta. On może nie znać się na tej branży, panującym tynku i jego zasadach. Może poszukiwać serwisu komputerowego, który właśnie zajmuje się jego firmą laptopa. Musimy się tam znaleźć właśnie my, a tekstem na stornie utwierdzić w przekonaniu, że powinien odwiedzić nasz lokal i powierzyć opiece swój laptop serwisantom. Rozbudowę fraz trzeba wykorzystywać w każdej branży, a już napewno w przypadku sklepu internetowego. To w pewien sposób klucz do sukcesu pozycjonowania strony, którego wiele firm / osób nie wykorzystuje. Niektóre firmy marketingowe posunęły się do tego stopnia, że dla sklepu z produktami meblowymi przygotowali kampanię, która miała na celu wypozycjonowanie takich fraz „jak odpocząć po ciężkim dniu”. Ale co w tym dziwnego? Mianowicie to, że pod tę frazę nie był pozycjonowany wpis na blogu, a konkretny produkt np. łóżko. Jasne, użytkownik Internetu zapewne po kliknięciu w link spodziewał się artykułu, który odpowie na jego życiowe pytanie, a my mu w zamian podarowaliśmy propozycję zakupu łóżka, ale może to właśnie jest droga do sukcesu? Ta akcja marketingowa obiegła cały świat co już samo w sobie świadczy o jej sukcesie. Jak widać bardzo istotne w branży SEO jest niekonwencjonalne podejście, pomysłowość i zmysły analityczne.

Darmowa wycena pozycjonowania Bielsko Biała

Jesteś zdecydowany na usługi pozycjonowania strony? Zobacz jak to wszystko u nas działa:

Wszystko zaczyna się od przedstawienia oferty cenowej. Podany w ofercie budżet jest budżetem minimalnym, który pozwala sprawnie działać przy pozycjonowaniu strony internetowej klienta. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby ten budżet zwiększać i w ten sposób dać naszym pracownikom możliwość pozyskiwania jeszcze większej ilości wartościowych linków, a co za tym idzie zdobywania szybszych i lepszych efektów w postaci wysokich pozycji. Umowa zawsze podpisywana jest na czas nieokreślony za 30 dniowym wypowiedzeniem. To najlepsza dla klienta oferta, ponieważ w każdej chwili może zrezygnować z dalszej współpracy, co oczywiście zdarza się niezmiernie rzadko. Jeśli klient zaakceptuje wszystkie przedstawione warunki współprace, to przesyłamy do niego umowę, która zawiera ogólny opis usługi oraz zapiski zabezpieczające zarówno Wykonawcę usługi ( czyli naszą firmę SEOHeroes ), jak i Zleceniodawcę ( klienta ). Umowę zazwyczaj podpisujemy drogą zdalną. Przeważnie na spotkania umawiamy się wyłącznie z klientami z Krakowa i okolic. Koszta dojazdu do Bielsko Białej lub innego miasta byłyby dla nas po prostu za wysokie, aby zlecenie stało się dla nas opłacalne. Po podpisaniu umowy wystawiamy fakturę za 1 miesiąc usługi i optymalizację strony ( opłata jednorazowa ). Po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczynamy prace mające na celu zwiększenie pozycji w wynikach organicznych Google. Pracujemy cały miesiąc zbierając statystyki, optymalizując stronę, poszerzając wachlarz słów kluczowych oraz oczywiście pozyskując wartościowe linki do strony. Na początku kolejnego miesiąca wszystkie działania są raportowane do klienta, dzięki czemu ma wgląd jak wygląda i na ile sprawnie idzie proces pozycjonowania strony internetowej przez naszą firmę. Proces ten powtarzany jest każdego kolejnego miesiąca. Pamiętaj, wykorzystujemy model rozliczenia abonamentowego. Niezależnie od pozycji płacisz stałą, ustaloną w umowie stawkę. Sami nie możemy zwiększyć ani zmniejszyć budżetu / opłat nawet jeśli zdobędziemy dla Ciebie same 1 pozycje w wyszukiwarce, co zapewni Ci zyski idące w dziesiątki a nawet setki tysięcy zł. Jedyną opcją na zwiększenie budżetu jest Twoja indywidualna decyzja o tym, my możemy Ci przedstawić zalety jakie za tym będą szły i na co nam to pozwoli przy pozycjonowaniu strony.

W ramach rozpoczęcia współpracy oferujemy Państwu bezpłatną wycenę zlecenia. Nie wiążemy się z klientami długimi umowami, gdyż jesteśmy pewni swoich umiejętności. Sprawia to, że jesteśmy wiarygodni i można nam zaufać. Działamy na terenie wielu miast w Polske w  tym w Bielsko-Białej stale powiększając grono naszych klientów.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości