Email Marketing

W usłudze email marketingu oferujemy dwie formy mailingu: cold mailing oraz newsletter mailing. Różnice w usługach opisaliśmy niżej, więc zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami. W ramach ciekawostki dodamy, że mailing to jedna ze starszych, ale wciąż świetnie konwertujących odnóg marketingu. Wiele osób nie docenia tego sposobu promowania firmy oraz pogoni za pozyskaniem klienta, ale odpowiednia realizacja kampanii może przynieść firmie szybki wzrost zapotrzebowania na produkty/usługi.


icp-emailm

Jakie usługi świadczymy w ramach Email Marketingu


Automatyczna odpowiedź

Skonfigurujemy Twoją pocztę tak, aby wysyłała automatyczne powiadomienia o otrzymaniu wiadomości.


Czyszczenie poczty

Podczas realizacji usługi cold mailingu na pocztę przychodzi wiele informacji o niedostarczonych wiadomościach. W ramach współpracy będziemy dbać o czystość skrzynki, tak aby niechciane maile znalazły się w osobnym folderze.



Stworzenie szablonu

Na życzenie klienta możemy zaprojektować graficzny szablon wiadomości atrakcyjny dla oka, który na pewno wyróżni firmę spośród konkurencji.


Serwer pod mailing

Pod obsługę mailingu wykorzystujemy własny serwer, który pozwala na wysyłkę nawet 25 tys. maili dziennie. Na potrzeby klienta możemy poszerzyć limit do nawet 200 tys. maili dziennie.



Stworzenie tytułu oraz treści maili

Przygotowane przez nas teksty nie będą odebrane przez zabezpieczenia jako spam, dzięki czemu wiadomości bez problemu trafią do odbiorców. Dodatkowo zachowamy interesujący styl oraz przekażemy potrzebne informacje.


Dostarczamy bazę firm do cold mailingu

Realizując usługę cold mailingu na własną rękę dostarczamy bazę firm, do których wysyłamy maile z zapytaniami o chęć otrzymania oferty.



Dwie formy Mailingu



Newsletter Mailing

Usługa polega na wysyłaniu maili do użytkowników, którzy zapisali się do newslettera na stronie klienta. Zleceniodawca dostarcza naszej agencji bazę maili, a my regularnie przesyłamy maile z ofertą, nowościami na stronie/blogu czy promocjami (klient sam decyduje, jak ma wyglądać forma i częstotliwość wysyłki).


ser-p-o1


ser-p-o4


Cold mailing

Cold mailing polega na wysyłaniu zapytań o chęć otrzymania oferty do firm z bazy (dostarczamy ją na własną rękę). Jest to oczywiście w pełni odpowiednie i etyczne, o ile forma maila jest zapytaniem o zainteresowanie, a nie narzuceniem usług. Pomimo faktu, iż spora większość odbiorców nawet nie otworzy wiadomości, to masowa wysyłka pozwala osiągnąć bardzo korzystne rezultaty.