Blog


Barbara Stawarz-García - wywiad

Chciałbym Pani serdecznie podziękować za udział w wywiadzie na naszym blogu. Może na początku opowie Pani naszym czytelnikom kilka słów o sobie, w jakich dziedzinach marketingu się Pani specjalizuje, skąd powstało u Pani zainteresowanie w tym temacie? Moja agencja Happy Content specjalizuje się — jak nazwa wskazuje — w działaniach content marketingowych. Skupiamy się na budowaniu obecności i marki naszych klientów w Internecie. Prowadzimy działania w social media, pracujemy nad zawartością stron WWW czy prowadzimy blogi firmowe. Poza dostarczaniem treści budujemy i konsultujemy strategię komunikacji, bo to od tego kroku zależy sukces......

Czytaj więcej ...


Dywersyfikacja biznesu

Dywersyfikacja biznesu polega na zróżnicowaniu strategii prowadzenia firmy i jej oferty, dzięki czemu zmniejszamy ryzyko strat oraz nagłego upadku działalności, a także powiększamy obszar działań, grupę odbiorców. Dywersyfikować możemy wiele elementów t.j.: asortyment produktów, źródła dostaw, zakres usług, markę, platformy sprzedaży, grupę odbiorców docelowych, kanały marketingowe, inwestycje, technologie i wiele więcej. Jaki jest cel takich działań? Działalność skupiająca się na świadczeniu wąskiego zakresu usług lub oferująca sprzedaż produktów z jednej, wybranej kategorii jest bardzo podatna na szybki upadek. Zmiany na rynku mogą doprowadzić ją do zamknięcia lub ogromnych strat zanim zostanie przeorganizowana. Działając na wielu płaszczyznach......

Czytaj więcej ...


Jak założyć bloga na Wordpress [krok po kroku]?

Chciałbyś zacząć zamieszczać własne artykuły w Internecie, zbierać grono czytelników, a w przyszłości przekształcić swoją pasję w formę zarobku? W naszym poradniku dowiesz się jak krok po kroku założyć bloga na platformie WordPress. Jest to idealna opcja dla osób, które nie chcą początkowo inwestować pieniędzy w profesjonalną stronę, a już teraz chciałyby wylać swoje przemyślenia i pomysły na wirtualne kartki papieru. Zapraszamy do poradnika i zachęcamy do udostępniania go w sieci. Spis treści: Pomysł na blog Zakup domeny i serwera Mamy domenę i serwer, co teraz? Instalacja WordPress’a Instalacja i konfiguracja szablonu......

Czytaj więcej ...


W dzisiejszym wywiadzie gościmy Sławomira Gdak, osobę ściśle powiązaną i aktywnie działającą w branży marketingu m.in. na swoim blogu http://www.blog.gdaq.pl lub za pośrednictwem szkoleń, publikacji. Dziękujemy za wyrażenie chęci współpracy. Powiesz nam kilka słów o sobie? Pozycjonowaniem zainteresowałem się około 2007 roku kiedy to sam potrzebowałem wypromować jeden z moich serwisów internetowych. Miesiącami zdobywałem wiedzę jak i doświadczenie w tym temacie. Gdy wypozycjonowałem kilka pierwszych stron chciałem przekazać tę wiedzę innym, aby im było łatwiej. Stworzyłem bloga na którym nieprzerwanie od 2009 roku dzielę się wiedzą. Liczba czytelników i fanów fanpage stale......

Czytaj więcej ...


Tomasz Stopka - wywiad

Trzecim gościem w naszej serii wywiadów na blogu SEOHeroes jest Tomasz Stopka. Tomka możecie kojarzyć m.in. z serwisu WhitePress czy agencji reklamowej SEMURAI. Dziękujemy za chęć współpracy przy wywiadzie 🙂 Zacznijmy może standardowo, czyli od kliku słów o Tobie i Twojej aktywności w branży marketingu. Przyjemność po mojej stronie! Nie wiem czym zasłużyłem sobie na wyróżnienie w postaci wywiadu jak mam być szczery. Daleko mi chyba, do bycia ekspertem w dziedzinie SEO, ale nie mówię – mocno staram się znać odpowiedź na każde pytanie! A co u mnie? Właśnie skończyliśmy wraz z......

Czytaj więcej ...


Cezary Lech - wywiad

W dzisiejszej publikacji gościmy Cezarego Lecha. Serdecznie dziękujemy za chęć współpracy przy wywiadzie. Może zacznijmy standardowo, opowiedz coś o sobie i swojej działalności w branży marketingu. Na wstępie chciałem pogratulować nazwy bloga. Od razu przypomina mi się projekt koszulek oraz jednocześnie nazwa jednej ze ścieżek tematycznych na organizowanej przez nas dwa lata temu konferencji 🙂 Marketingiem internetowym w wyszukiwarkach zajmuję się od 2005 roku, a od 2008 razem ze wspólnikami rozwijamy MaxROY.com, firmę konsultingową w w/w obszarze i jednocześnie wydawcę serwisu SprawnyMarketing.pl. Organizujemy cykle ogólnopolskich szkoleń dla małych i średnich firm oraz duże eventy konferencyjne.......

Czytaj więcej ...


Wywiad z Pawłem Tkaczykiem

Jak już zapewne wiecie, w dzisiejszej publikacji mamy okazję przeprowadzić krótki wywiad z Pawłem Tkaczykiem. Serdecznie dziękujemy Paweł za taką możliwość. Może na samym początku wspomnisz w kilku słowach o sobie i swojej działalności w branży marketingu? Zawsze mówię o sobie, że „zarabiam na życie opowiadaniem historii”. Bo tak jest. Czasem te historie piszę – od 2004 roku prowadzę blog o nowoczesnym marketingu, strategii marki… W 2011 roku napisałem książkę „Zakamarki marki”, która okazała się bestsellerem, w 2012 roku ukazała się druga książka, „Grywalizacja” – sprzedawała się jeszcze szybciej od „Zakamarków…”. Czasem historie opowiadam......

Czytaj więcej ...


Video marketing to często pomijana „odnoga” marketingu internetowego. Na szczęście w ostatnim czasie coraz bardziej zyskuje na popularności. Oczywiście przy ograniczonym budżecie na promocję działalności klienta oraz specyficznej branży może ona nie być opłacalna. Jednak w konkretnych przypadkach, a zwłaszcza przy atrakcyjnych środkach na reklamę możemy dzięki materiałom wideo przyciągnąć wielu klientów. W poniższym artykule opowiemy dlaczego warto wdrożyć video marketing oraz pokażemy klika przykładów kampanii.  Zalety wykorzystania video marketingu: Czas przebywania użytkownika na stronie – zamieszczanie tak zwanej ściany tekstu na firmowej witrynie internetowej niestety bardzo rzadko przekłada się na aktywność odwiedzających. Internauci często są......

Czytaj więcej ...


Zostałeś ukarany za nienaturalny profil linków, a może chcesz usunąć śmieciowe odnośniki prowadzące do Twojej strony? Nie wiesz jak to zrobić? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule. Jak sprawdzić, na jakich stronach zamieszczono odnośniki prowadzące do naszej witryny internetowej? Zanim zaczniemy usuwać linki trzeba przeanalizować, z jakich stron przychodzą. Najwygodniejszym sposobem jest wykorzystanie płatnych serwisów, o których wspomnę za chwilę. Jednak wcześniej przedstawię darmowe sposoby, niestety nieco mniej komfortowe i o słabej skuteczności. Darmowe narzędzia do audytu linków Wykorzystanie odpowiedniej komendy w wyszukiwarce Google Szybkim i prostym sposobem jest wykorzystanie wyszukiwarki Google. Wystarczy wpisać komendę link:nazwadomeny.pl -site:nazwadomeny.pl.......

Czytaj więcej ...


Niedawno poruszaliśmy na blogu temat szyfrowanego połączenia HTTPS i wdrożenia go na swoją stronę internetową. Dziś przyjrzymy się, jakie rodzaje certyfikatów SSL są dostępne na rynku oraz jakie zalety wynikają z ich wykorzystania. Postaramy się także pomóc właścicielom stron internetowych w doborze odpowiedniego certyfikatu. Rodzaje certyfikatów SSL: Certyfikat Domain Validation (DV) Certyfikat gwarantuje bezpieczeństwo przesyłania danych. Jednak zanim otrzymamy certyfikat nasza domena jest elektronicznie weryfikowana. W wyniku tego sprawdzane są dane abonenta zawarte w pliku CSR (generowany przez firmę dostarczającą hosting lub samodzielnie przy użyciu generatora) i porównywane z danymi w serwisie WHOIS oraz......

Czytaj więcej ...


Strona 1 z 41234